@ Bamjolan, ja oke de test zit er net tegen aan. Maar bij mijn vorige zwangerschappen was rond dit termijn de test (dan wel kv 2v5) echt donker. De T-streep net zo donker als de C-streep. Maar misschien dat deze test inderdaad niet donkerder kan, dan ben ik wel weer blij @ Florda, ah jammer maarja er is nog geen bloed maar jij voelt het meestal wel aan als je ongi eraan komt. Laat je nog even weten? Het zal toch wel het mooiste moederdagcadeautje ooit zijn he @ Linoo, dat is een mooie uitspraak Zal m onthouden hihi Ik denk dat ik vandaag toch maar de VK ga bellen of ik eerder een echo mag. Anders nog 3 weken wachten of dat bloedverlies toch heeft gezorgd voor een miskraam of dat het toch nog goed is gegaan... Pff veel te lang!
Gejat uit t Engels hoor Live today, worry tomorrow Snap dat t heel moeilijk is. Wat zegt je gevoel je? Hier 2x een mk gehad. Ben enorm bang maar aan de andere kant wel rustiger als de vorige keren. Daar probeer ik dan maar op te vertrouwen. Maar ik weet ook niet of dat zou lukken als ik bloedverlies zou hebben. Hopelijk kun je snel bij de vk terecht
@ Lino, ik weet niet zo goed. Door het bloedverlies denk ik dit gaat fout maar toch voelt het ook weer niet fout snap je m nog? 2 dagen geen bloed gehad maar sinds gister veeg ik toch weer heel licht roze af. Ik mag nu 21 mei komen voor een echo.. Nog 1,5 week afwachten
Dan proberen tot die tijd te genieten. Hoe moeilijk ook! Dan duim ik ondertussen voor een hartje op 21 mei
Bedoel spannend dat je tot de 21 ste moet wachten voor het hartje, die test is duidelijk lijkt mij!!!
Ja de test liegt er niet om maar begreep van het forum dat het niks zegt of het goed gaat dus idd spannend tot de 21ste en dan laat ik het jullie weten
ik had ook wat bloedvdrlies in het begin en ben nu 6 weken zwanger. was erg bang maar moest het afwachten. nu heb ik maandag mijn 1ste echo. als je het niet vertrouwd gewoon bellen en vragen voor een vroege echo Suc6 meid en geef de moed niet op.
Ik heb donderdag gebeld en vroeger dan 7 weken willen ze het niet doen omdat ze me dan misschien nog geen duidelijkheid kunnen geven. 21 mei ben ik 7+2.. Laat je even weten of je echo goed was Bianca? Succes! Ps. Hoelang had je eigenlijk bloedverlies? 1 dag of meerdere dagen?
zelf had ik ook bloedverlies 2 of 3 daagjes, wel lichter dan normaal ingesteld zijn. dus toen dacht ik ook dat ik niet zwanger was maar dus mooi wel
Ja ik heb eigenlijk al vanaf vorige week zondag bloedverlies, alleen woensdag en donderdag niet... Vind t toch best lang al is het maar weinig. Ik denk nu alles bij elkaar van alle dagen 1 maandverbandje.