4,5 week zwanger, nu al banden pijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Shivers85, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shivers85

Shivers85 Lid

7 sep 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden/mama's

Ik weet sinds vorige week woensdag dat ik in verwachting ben van ons 4e kindje..

Nou heb ik sinds vrijdag al last van de banden.. Kan dat nu al?
    of heeft het te maken met het feit dat dit de 4e zwangerschap is dat dingen eerder op kunnen gaan spelen???

liefs

2. Fleurt2012

Fleurt2012 Actief lid

8 apr 2013
    460
    0
    0
    Ja dat kan ik had het ook, echt deed super veel pijn,
    Ik naar de gynaecoloog en ja hoor banden pijn
    Geniet van je zwangerschap
    Iiefs

3. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

25 mrt 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Ik weet het niet. Normaal zou je zeggen dat het veelste vroeg is maar aangezien dit je 4de zwangerschap zou het misschien best kunnen. Je lichaam weet inmiddels wat 'm te wachten staat en maakt zich eerder klaar voor de groei van je baby

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier ook al last van m'n stuitje ben bekend met bekkeninstabiliteit dus bereid me vast voor :(

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Nou, dat zat ik me ook net af te vragen. Maar kan dus echt bandenpijn zijn lees ik hier.
    Bij mij welliswaar pas 3e kindje, maar niet te missen dat dit bandenpijn is.

6. Bayeux12

Bayeux12 Actief lid

11 dec 2012
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slapen met een voedingskussen tussen je knieen! Ik had ook ontzettende last, kon soms niet eens meer zitten, heb er nu echt veel minder last van en ik slaap er prima mee.

7. Shivers85

Shivers85 Lid

7 sep 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd slapen met een voedingskussen tussen de benen heeft mij de laatste zwangerschap ook ERG geholpen!

Weet niet hoe het met deze zwangerschap gaat.. volgens mijn bekkentherapeut, heb ik een storing in me rug ( sport verleden) Waardoor mijn bekken ook instabiel worden.. dus ga er vanuit dat ik over een aantal weken wel weer ga merken :(.. Maar ben wel van plan om 2x in de week te blijven sporten.. wel op zwangerschaps basis dan :)

8. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Heb ik ook gehad!!! Las overal dat het nog niet kon zo vroeg maar wel dus!

9. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Kan wel hoor. Hier ook al. Derde zw.schap maar eerste twee een mk. Volgens mijn gyn heel normaal. Er zijn periodes in een zw.schap waar je banden gaan oprekken. In je eerste trimester ook!

10. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ook ik heb hier al last van.... tweede zwangerschap en soms bij onverwachte beweging of snel op staan steek onderin... ik herken het bandenpijn zelfde gevoel als in mijn eerste zwangerschap maar toen veel later

11. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb er ook al last van.

12. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Kan.. Ik heb er al 3 weken last van, wel pas mijn eerste kindje

13. yem

yem Niet meer actief

Ik had er last van voor mijn nod, dus ja het kan zeker ;)

14. Shivers85

Shivers85 Lid

7 sep 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    De bandenpijn opzich is wel iets minder.. maar merk wel dat zodra ik opsta, ik het idee heb, dat ik me buik verrek aan 1 of beide kanten..

Heb soms avonds dat de pijn zo heftig wordt, aan 1 kant van mijn buik, dat het uitstraalt naar me rug totaan me ribbenkast, kruikje erbij en dan trekt het wel weer weg.

Deel Deze Pagina