5 weken zwanger, helemaal geen klachten?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door carpediem2010, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bmk

bmk Lid

7 okt 2007
    45
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben blijm et dit topic want heb precies hetzelfde. Ik heb last gehad van spierpijn in mijn buik en last van lage rugpijn, maar heb dat nu niet meer. Ben alleen moe. Ik check ook telkens mijn borsten, zijn ze nu groter.. of verbeeld ik het mij?! Niet dus, denk ik.
    En ook ik heb al een aantal keren getest en ook moeders voor moeders vorige week op bezoek gehad die me feliciteerden...

Maar ook ik wil gewoon dat het goed is..

Ik heb 3 december een termijn echo. en jullie? Al mensen die geen klachten hebben en al een echo hebben gehad?

:)

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    bmk jij heb vroeg een echo, ik moet wachten tot 14 dec.

Zijn er meer dames die niks aan borsten voelen?
    Af en toe denk ik tepels zijn ietsje pietsje gevoeliger, mar echt niet veel.

xxx

3. bmk

bmk Lid

7 okt 2007
    45
    0
    0
    Na klopt. Ik mocht zelf de afspraak maken bij het echocentrum. Heb het dus 1 week eerder gepland.

4. Lotte78

Lotte78 Lid

19 okt 2006
    5
    0
    0
    hallo dames,

gisteren heb ik de vk gebeld en zei gaf net als jullie allemaal aan dat er veel vrouwen zijn die weinig of helemaal geen klachten hebben. Zelfs als je in een andere zwangerschap wel alle symptomen hebt gehad!
    Ik mag nu vervroegd een echo laten maken, omdat ik me zo onzeker voel.
    Maar vanmorgen werd ik wakker met een zwaar gevoel in mijn onderbuik en toen ik naar het toilet ging, had ik heel licht bloedverlies...

ik denk dat mijn voorgevoel toch echt klopt.....

veel liefs

5. Lotte78

Lotte78 Lid

19 okt 2006
    5
    0
    0
    helaas heeft het bloedverlies doorgezet en heb ik gisteravond een miskraam gekregen...

bedankt voor jullie meeleven en veel liefs

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    jeetje wat erg voor je lotte, heel veel sterkte, liefs eline

7. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Lotte, hoe gaat het nu?
    xxxxxxxx

8. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

lotte dus gen goed nieuws....maar de rest is nog steeds goed zwanger...ja hier ook een onzkere muts...heel weinig klachten en giga onzeker..

9. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier ook nog steeds alles goed, inmiddels rond de 7 wkn en begin nu toch wel veel last te krijgen van moeheid! Ook blijven mijn borsten gevoelig/zwaar. Af en toe vlaagje misselijkheid,maar al met al mag ik niet klagen! Gaat goed...
    Volgende week donderdag heb ik mijn eerste (termijn) echo, dus is erg spannend of alles goed is!!

10. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Lieve dames, las dit topic en dacht ik moet even reageren.

Inmiddels 13 weken zwanger en echt al die tijd helemaal nergens last van gehad. Wel een enkele keer ongipijntje gehad en moest tot een paar dagen geleden snachts eruit om te plassen.

Moe misselijk etc geen last van gehad. Dus probeer je neit te snel zorgen te maken

11. bmk

bmk Lid

7 okt 2007
    45
    0
    0
    Lotte, wat rot voor je inderdaad!

Voor de andere meiden. Ik was alleen heel moe, maar had geen gespannen borsten oid. Heb vorige week de echo gehad en was er nog vroeg bij. Ruim 8 weken, maar wel een kloppend hartje enzo. Fijn dus. Symptomen zijn inmiddels honger, moe en soms een weeig gevoel aan het einde van de dag.

Groeten

Deel Deze Pagina