Hoi! Ik ben net 5 weekjes zwanger, met symptomen die ik bij mijn zoon niet had. Zoals super misselijk, flinke hoofdpijn en een gezonde dosis vermoeidheid! Maar... Donderdag doe ik dus rijexamen, dus nu ben ik helemaal zenuwachtig! Ik wil het zo graag halen odat ik ook onafhankelijk ben van vervoer iedere keer! Iemand tips voor de zenuwen? Alvast bedankt! Liefs
Aangeven dat je zwanger bent en dat je je daardoor niet top fit voelt. Ze zullen er geen tot amper rekening mee houden maar wellicht mag je wat rustiger aan doen oid. Daarnaast gewoon je best doen en duimen dat je slaagt
Dank je wel sanne! Jij ook gefeliciteerd! Misschien kan ik het inderdaad beter even aangeven, mocht de maaginhoud er plots uit willen hihi! Bedankt!
Misschien inderdaad aangeven, al vind ik dat bij dit soort dingen vaak wat 'zwak', net alsof ze je dan eerder een rijbewijs moeten geven, of dat je proefwerk daarom minder streng wordt nagekeken. Wellicht kun je iets bij drogist halen tegen de zenuwen?
Bedankt iedereen! Ja ik wil het ook niet aangeven zodat ik mijn rijbewijs eerder haal of uit medelijden krijg, meer het gevaar dat ik moet spugen. En ik ben persoonlijk ervan overtuigd dat als je niet kunt rijden ze je ook echt geen rijbewijs geven hoor! Spannend morgen! We gaan ervoor
Probeer een banaan te eten van te voren. En je kunt toch gewoon eerlijk zijn dat he zwanger bent en je niet altijd even goed voelt...
Dit dus! Die zenuwen zouden er ook zijn als je niet zwanger zou zijn. Verder ben ik ook altijd misselijk als er zoiets spannends te wachten staat. Succes!!
Mijn tante was ook zwanger toen ze haar rijbewijs haalde, en die hebben ze de 4e keer hoogzwanger maar laten slagen, terwijl ze als een deur reed zei ze haha. Maar ik zie dat je inmiddels al je examen hebt gehad, hoe is t gegaan ?
Ik ben gezakt op een klein foutje maar toch! Gelukkig helemaal niet zo last van de zenuwen gehad! Over 3 weekjes mag ik het opnieuw proberen! Lief dat jullie nog even een berichtje hebben gestuurd!