Hoi Dames, Dit is mijn eerste zwangerschap dus ben best onzeker over alles merk ik. Ben nu 5 weken zwanger dus nog heel pril.. alleen sinds 2 dagen een sterk aanwezig trekkerig gevoel in m'n liezen, begreep dat dit bandenpijn kon zijn. Maar kan dat zo vroeg al?? Het zit ook echt aan beide kanten. Ook is de afgelopen week mijn schaambot af en toe erg gevoelig geweest. X
Hai, Het kan bandenpijn zijn begon bij mij eind 5e week, en ook altijd een zeurend gevoel gehad, maar dat hoort erbij geen zorgen. Er groeit een baby in je buik, en je baarmoeder is nu heel hard aan het werk, en ja dat zul je voelen. Geen zorgen maken, denk dat het wel goed zit, En alsnog gefeliciteerd! en probeer vooral te genieten
Gefeliciteerd! Of het al bandenpijn is weet ik niet, maar ik had het bij mijn zwangerschappen ook erg vroeg. Na een week of 2 is het weer een tijdje weg geweest om bij 13/14 weken weer in alle hevigheid terug te komen.
Dat was mijn allereerste kwaaltje tijdens mijn allereerste zwangerschap en daar kijk ik nog altijd met een heel goed gevoel op terug Het begon bij mij al met vier weken en ik heb daarna nog heel lang op hoge hakken door kunnen stampen, dus maak je geen zorgen. Het hoort erbij.
Als eerst gefeliciteerd! Ik ben ook net weer zwanger en had al last van steekjes in m'n liezen voordat ik zaterdag een positieve test in handen had! Zal er wel bij horen, niks om je zorgen over te maken!
Ik had het ook, dit gevoel is trouwens het eerste trimester aanwezig gebleven. Grote kans dat het bandenpijn is. Ook al zie je vanaf de buitenkant nog helemaal niets van de zwangerschap, toch is er in je buik van alles bezig.
Heel herkenbaar. Dat gevoel kreeg ik met ongeveer 4 weken en heeft zeker tot 10 weken aangehouden. Gefeliciteerd!