Even van me afschrijven...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Martinelli, 18 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Hoi hoi,

Soms is het fijn dat jullie de luisterende oren zijn die ik mis, zeker nu de zwangerschap nog geheim is ;)
    Ik ben nu in verwachting van mijn 2e kindje, ik heb al een dochtertje uit een vorige relatie , mijn vriend had ook al 2 kinders, dus samen straks 4 kinderen!
    We hebben ook nog een eigen bedrijf waar veel tijd in gaat zitten, wat wel onze droom is om te doen!
    Maar heel soms weet ik het gewoon even niet meer, hoe moet ik alles voor elkaar krijgen?!
    Ik was mijn eerste zwangerschap helemaal niet ziek, maar nu ben ik iedere dag misselijk en doodmoe!
    Wil dan ook graag meer slapen maar ik moet zoveel doen en dus werk ik maar door...
    Als jullie tips hebben om me wat fitter te voelen, graag want dit hou ik niet eeuwig vol...
    Xx Martine

2. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Toch meer slapen! Ga op tijd naar bed, neem je rust ook tussendoor als het kan en schakel in ieder geval je vriend in om taken van je over te nemen. Als je je uitgeruster voelt, ben je waarschijnlijk ook minder misselijk. Regelmatig iets zouts eten hielp mij ook 3x. Bij mij werd de misselijkheid waarschijnlijk mede veroorzaakt door lage bloeddruk 😉

3. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Vriendlief doet al zoveel, hij werkt vaak tot 12 uur snachts en dan lig ik al in bed...
    Ik zal wel gaan proberen om smiddags wat meer uit te rusten, merk dat ik op die momenten even inkak!
    Vorige zwangerschap had ik ook vaak een lage bloeddruk, nu weet ik nog niet! 1 mei heb ik de eerste afspraak en echo ;)

4. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Heel herkenbaar. Al was ik er al op voorbereid. Ik ben al mn zwangerschappen misselijk geweest en ook deze keer weer. Maar het valt me zwaar. Vooral met mn 2 andere kindjes

Hier helpt het om tucjes te eten. En ik ga smiddags even op de bank liggen. Verder proberen zo rustig mogelijk te doen.

Deel Deze Pagina