Hi allemaal, Eindelijk weer zwanger na 3 miskramen achter de rug. Veel onzekerheid nu dus... Ik test om de dag met kruidvat. Hij liep netjes op alleen bij 12/6 En 14/6 zie ik geen oploop... Is dit oké? Of moet ik me weer gaan voorbereiden?
. Ik zie het ook nog niet, heb je met middag of ochtend urine getest? En heb je ook dezelfde tijd een beetje aangehouden? (Middag, ochtend?) Het ziet er wat mij betreft goed uit. Misschien een Clearblue proberen?
Ja heb dezelfde tijd getest.. overmorgen maar weer een keer.. Nee cleaeblue niet, want dat zegt niks over een goede zwangerschap dus die laat ik nog achterwege
Kruidvat is tegenwoordig niet zo duidelijk met oploop meer. Dus ik zou mij hier verder niet zo druk om maken. Lijntjes zeggen mij niet zo veel meer. Vorige keer had ik prima oploop en toch een mk. Ik weet hoe moeilijk het is, ook niet mijn sterkste kant, maar beste is niet meer testen en afwachten.
Ik herken je twijfel. Ik heb toen 4 dagen niet getest en toen weer een test gedaan. Mega duidelijke oploop en ben nu klaar met testen. Succes!
Ik snap je zorgen wel. Bij mij was geen oploop geen goed teken, maar bij Kruidvat testen heb ik wel eens gekke dingen gezien. Ik hoop dat je over twee dagen wel een mooie oploop hebt. Sterkte met afwachten en afleiding zoeken!
Hij is ook "anders" opgedroogd dan 12-6. Die strip is geel geworden en deze wit. Dat betekent dat de concentratie van je urine anders was. Ik zie het zeker nog niet somber in hoor
Je hebt gelijk! Ze lopen weer op. Zit een patroon in... hij loopt pas om de 2 dagen op! Ik verdubbel dus om de 72 uur ipv 48 uur