Bruin bloedverlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Hannekje, 1 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannekje

Hannekje Lid

26 jun 2012
    52
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf!!
    Veenendaal
    Hallo,

Ik heb nu een paar uur na het klaarkomen ( zonder penetratie) bruin bloedverlies! En ben ruim 6 weken zwangerNiet meer buikpijn als normaal! Met plassen komt het niet alleen daarna met afvegen! Hellllluuuup

Vind het eng

2. sabinetje

sabinetje Actief lid

26 dec 2008
    129
    0
    0
    Hoi Hannekje,

Ik snap je angst volkomen! heb ook al een heel weekend vol met stress gezeten!! Ben 6 weken zwanger het he bprecies dezelfde klachten als jij!... Ga morgen gelijk de vk bellen.. maar heb me al een beetje gerust laten stellen door andere lieve meiden hier dat dat goed kan... Ik had het nadat ik naar de wc geweest ben (erg last van obstipatie).. gelukkig nu bijna tot helemaal niks meer..

3. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    toen ik nog pril zwanger was heb ik na het klaarkomen ook licht bloedverlies gehad... Was maar 1x bij het afvegen en gelukkig bleef het daarbij. Het bleek een geknapt adertje te zijn...

Ik hoop dat het bij jou ook niets ernstigs is!!!

4. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    ik heb hetzelfde gehad. gelukkig ook alleen met afvegen en niks aan de hand.. ik zou me niet te druk maken maar ik begrijp he stress.

5. kellyxxx

kellyxxx Actief lid

3 apr 2012
    104
    0
    0
  6. Hannekje

Hannekje Lid

26 jun 2012
    52
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf!!
    Veenendaal

Hoe is het met je? Wat zei de vk?
    Ik heb nog steeds bruin bloedverlies.....mag donderdag naar de vk voor een echo

Deel Deze Pagina