Hoi meiden, Vannacht ben ik best wel geschrokken. Ik werd wakker en had echt helse buikpijn. Nog nooit zo'n pijn gehad! Het zat echt in het midden, bij de baarmoeder. Ik werd zwetend wakker. Ben toen naar de wc gelopen en daar uiteindelijk een grote en kleine boodschap (sorry) gedaan en toen zakte de pijn langzaam weg. Ik was daarnaast ook heel erg misselijk. We zijn erg blij dat we na 3 ICSI behandelingen zwanger zijn geraakt. Dit voorval van vannacht maakt me erg onzeker. Wie heeft dit ook meegemaakt? Wie weet wat dit betekent?
Jaaaa ik heb dat ook gehad toen ik zwanger was van jolisa na ivf. We waren hier aan het verven en kreeg mé toch een buikkramp. De gyn vertelde dat het kon door pittig eten, noten en idd moeilijke stoelgang. Door de hormonen doen je darmen al gekke dingen. Als je het niet vertrouwd bel de gyn en vraag of je even mag komen. Succes
Ik heb dit ook gehad!!! Idd vreselijk gevoel.....maar als je zwanger bent kun je veel last hebben van verstoppingen enz..... Schrik nu ook niet als je misschien wat bloedverlies krijgt hiervan.....
Hoi meis, Helaas herken ik het wel. De afgelopen twee nachten zoveel buikpijn gehad. En elke keer zo bang dat het opnieuw mis zal gaan. Ben doodsbenauwd iedere keer als ik naar de wc ga. Het rare is dat het overdag wel goed gaat. Wel wat zeurdige buikpijn maar niet zo erg. Hoop dat vannacht de laatste keer was. Het kindje moet gewoon blijven zitten bij je hoor meis! Hoop dat de pijn snel wegtrekt en je een fijne zwangerschap zal hebben.
Bedankt meiden, fijn dat ik niet de enige ben die dit meemaakt. Ik heb nu nog steeds veel buikpijn, maar niet meer zo heftig als vannacht.
Gister enorme buikpijn met steken en krampen en idd naar de wc gegaan toen zakte het af Vandaag toch voor de zekerheid naar de gyn en volgens haar kon het komen door een combi van bandenpijn en me darmen
Hoi meiden! Ik heb nu ook al 2 nachten achter elkaar wakker gelegen van de buikpijn! Het zijn bij mij echt overduidelijk mijn darmen, ik heb ook een hele opgeblazen buik!!
Bij mij is het maar bij 1x gebleven. Maar ik ben gelukkig gerustgesteld als ik de bovenstaande berichten zo lees! Het is ook allemaal zo spannend he!
Ik had het ook rond die tijd! Was bij mij gewoonweg groeien van de baarmoeder en het oprekken van die banden. Ik stond zwetend in de badkamer joh ik denk wat gebeurt mij nou
Hier al twee nachten hetzelfde zelfs zo erg dat ik vannacht op weg naar de wc ben flauwgevallen. Recht voor over wang is dik en bril kapot. Ontzettende zweetaanval en 10 minuten weer weg.
Ik herken dit ook. Heb altijd al last van mn darmen en neem sinds ik weet dat ik zwanger ben stimulance. Het helpt mij enorm. Veel minder buikpijn en ook stoelgang is beter. Misschien een tip voor de dames hier?
Ik heb dit ook gehad. Zo erg dat ik hele nachten wakker was. Het bleken mijn darmen te zijn. Wilde zelfs 's nachts bijna naar het ziekenhuis gaan omdat ik dacht dat mijn darmen zouden klappen. Heb van de dokter lactulosestroop en 2 klysma's gehad en het is over. Bij mij begon de pijn in mijn buik en trok door naar mijn liezen, heupen en rug.