Hoi meiden, Eindelijk!!! Ik mag me hier ook melden... IK BEN ZWANGER!! Vorige week een test gedaan (was toen 2 dagen overtijd) en de test was meteen knalpositief! Na de 4e IUI is dus eindelijk onze wens in vervullen gegaan... Super blij natuurlijk, maar dan begint ook weer die onzekerheid op te spelen, als het allemaal maar goed gaat. Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger, maar ik voel nog helemaal niets... alleen een beetje het gevoel om ongesteld te worden, en mijn borsten zijn wat gevoelig. Maar verder helemaal niets! Is dit normaal?
ja hoor dat is normaal. er zijn genoeg vrouwen die weinig voelen. Bij mijzelf beginnen de kwaaltjes nu wat te komen. En onzeker blijf je toch wel ook met kwaaltjes.
Allereerst gefeliciteerd! Ik snap goed wat je bedoelt en ik voel nog steeds weinig soms als ik heel moe ben (mijn enige klacht) dan kan ik wat misselijk worden... Maar toen ik 5 weken was geloofde ik er helemaal niks van haha. Ik ben pas overtuigd na mijn echo maar nog steeds heb ik weinig echte klachten mijn borsten zijn wat gevoelig maar ook weer niet vreselijk.... Maak je niet druk en probeer te genieten, hoe moeilijk dat ook is.
Hey.. ben hier over de 6 weken maar het enige wat ik nu nog voel is heel vermoeid zijn.. soms een vlaag missselijkheid.. maar dat was het dan ook .. ik denk dat het nog moet komen.. ik merk sinds gisterem dat mn borsten gevoelig zijn.. veel slapen en ben toch onzeker.. ruim 4 weken tot eerste echo.. spannend
Zit in mijn 2e trimester en ik heb tot nu toe alleen maar gevoelige boobies gehad zat sinds week 8 verstopt en soms wat steekjes in de liesstreek.. maar dat was het... geniet er van.. Want er zijn meiden die het heeeeel erg hebben..
Ik heb ook helemaal nergens last van gehad tot week 9 kan heel goed hoor meid, ga maar lekker genieten zolang je nergens last van hebt!
Ik voelde ook helemaal niks, op een hele lichte moeheid na. Geeft niks heb een super gezonde zoon gekregen Wees maar gewoon blij dat je niet je ellendig voelt toch?! Maar snap wel dat je er een beetje onzeker van wordt, wacht maar tot hij over een aantal weken (okee dat duurt echt nog even maar goed) je hem/haar voelt schoppen dan weet je dat hij/zij er toch echt in zit
Hoi, Ik weet sinds vandaag zeker dat we zwanger zijn Wat ik tot nu toe heb gevoeld is net als jij het gevoel dat ik ongesteld moet worden en af en toe wat last van mijn rug. Vergelijkbaar met wat te fanatiek te hebben gesport Oja en mijn borsten zijn wat gevoelig, maar niet meer als normaal als ik ongesteld moet worden. Dus ja..... ik wens je een hele goede en gezonde zwangerschap toe!
Ik merkte pas na 6 weken dat ik zwanger was, dit omdat ik 2 weken over tijd was. Ik heb ook heel lang niks gemerkt alleen buikpijn die hetzelfde voelt als menstruatiepijn..
Hier was ik naar op zoek ik ben ook zwanger 4 weken en 3 dagen en ik voel al een paar dagen bijna niks meer maar ja zolang ik maar geen bloed verlies heb vind ik het prima en ik ben blij om te lezen dat je dus niet altijd wat moet voelen . Ik voel af en toe me borsten af en toe buikpijn en soms maagzuur of soort van misselijkheid en vaak voel ik gewoon niks maar genieten doe ik nog niet ik geloof het pas echt als ik me uk heb gezien. Ik leef nu gewoon als voor dat ik zwanger werd. Maar ben zo blij dat ik niet de enige ben die niet altijd klachten heb.
gefeliciteerd! ik ben ook net 5 weekjes zwanger en heb ook nog nergens last van!! het is allemaal nog zo onwerkelijk! geniet er maar van!
Het is normaal hoor maar ik snap ook dat je je onzeker voelt. Van mijn vorige 2 zwangerschappen herinner ik me dat ik misselijk werd tussen de 6 en 7e week. Ik ben nu ruim 5 weken en kan me niet voorstellen dat ik over een weekje misselijk zou worden, ik voel me zo goed. En misschien blijf ik me dit keer ook wel goed voelen. er zijn in elk geval genoeg vrouwen die helemaal nergens last van hebben!
Geen zorgen maken.' Ik voelde mee ook goed, heel soms wat misselijk en alleen veel moe maar dat kwam met een week of 8 pas. Kwaaltjes kunnen nog komen, dus geniet ervan zolang je je nog goed voelt
Bedankt voor jullie reacties meiden! Ik weet het, ik moet me ook niet te druk maken. Maar het gebeurd onbewust... Na 2 jaar behandelingen zijn we eindelijk zwanger van ons eerste kindje. En nu het zover is ben je bang het weer kwijt te raken. Vandaag 5w2d, ongigevoel is helemaal weg, totaal geen buikpijn, en dat maakt me gewoon zo onzeker. Verder alleen wat last van gevoelige borsten, maar ook dat wordt minder. En oh ja, ik kan wat moeilijk naar de wc. Maar ik weet niet of dat aan de zwangerschap ligt. Ohhhh wat spannend allemaal, nog 1,5 week tot de eerste echo!!! Wachten duurt zo lang, en nu maar hopen dat alles goed zit... Ik geloof het pas wanneer ik het hartje heb zien kloppen...
Bij mijn eerste zwangerschap begonnen de kwaaltjes pas na 6 weken....ik heb net ontdekt zwanger te zijn (om en nabij 5 weken), voel mij nu nog goed...pff hopen dat dit zo blijft.
Hier na 6 jaar proberen ook net zo onzeker hoor.. omdat ik nergens last van heb "althans geen echte aanwijsbare zwangerschap symptomen" ben ik ook net als jij bang dat er iets niet klopt. sinds 14 januari 4 testen gedaan omdat ik het A. nog niet kon geloven en B. bang was dat ik wakker zou worden en niet meer zwanger zou zijn... maar ik denk dat er nog wel 4 K2v5 komen tot de echo op 04-02 zegt dat alles goed is....
Hey Mime! We zitten ongeveer op hetzelfde punt! Ik vind het soms lastig te herkennen aangezien we toch vrij gewend zijn om de kleine dingen te negeren om door te gaan met waar we mee bezig zijn. Maar als ik er even bij stil sta merk ik wel degelijk verschil! Moeheid, opgeblazen gevoel (mn buik borrelt dag en nacht!), stemming is niet bepaald stabiel haha, en ga eens na wat je de afgelopen dagen gegeten hebt! Daarmee was het bij mij het duidelijkste. Ik hou absoluut niet zo van vlees. Een paar dagen geleden ging ik gewoon nog even een koteletje dat overgebleven was van het avond eten uit de koelkast halen... Nou dat is echt iets nieuws hoor! Je hebt gelukkig al een echo over anderhalve week! Ik weet niet precies hoe het hier gaat. Ze zijn hier niet zo groot op de echo's.. (mijn man is zweeds en we wonen dus in zweden).
Een week geleden postte ik hier ook nog dat ik me prima voelde en bijna niks van symptomen had. Sinds een paar dagen is het begonnen: ik ben misselijk en moe. Mijn eetlust is ook veel minder en mijn geur is ook wat veranders. Dus tja, het kan snel keren ...