5 weken zwanger maar voel niets

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mime29, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mime29

mime29 Actief lid

20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja beest, dat is mij gister dus ook verteld. Moeders voor Moeders is bij me langs geweest. Ik wil graag mee gaan doen, want ik heb er zelf ook bijna 2 jaar gebruik van gemaakt. Ze deed een testje (ook weer een controle bevestiging voor mij, haha) en deze was knalpositief! De teststreep was donkerder dan de controlestreep! Ik zou dus veel HCG aanmaken, maar van de 6e tot de 10e week zou hierin een piek zijn. Vanaf de 6e week zou het HCG dagelijks gaan verdubbelen, en dat hormoon zorgt dus ook voor de moeheid en misselijkheid. Dus wie weet waar ik volgende week sta.... Maar tot op vandaag nog steeds geen kwaaltjes.

2. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik dacht ook, oh fijn ik voel er bijna niks van een steekje hier en daar.. Opgezwolle borsten doen niet eens pijn of iets.. Week 6.. Iets te snel gegild.. sinds dien kots ik me helemaal scheel en om het nog erger te maken werkte ik te hard en ging ik stuk met migraine.. Dus nu zit ik verplicht thuis met rust..

3. Speklapje

Speklapje Actief lid

6 jan 2013
    195
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hey,

Ik zit nu zelf in week 7. Ook ik voel niks. Sterker nog ik voel me helemaal top!!! voel me beter nu ik zwanger ben dan toen ik niet zwanger was :)
    Alleen me borsten zijn erg gevoelig / pijnlijk en wat opgezet.
    soms een beetje buikpijn maar verder niks...
    Maak je niet te druk. das alleen maar slecht voor die kleine.
    geniet ervan! dalijk heb je een echo en zie je die kleine en dat neemt gelijk je twijfels weg!
    Gefeliciteerd!!!

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik 11 wk en voel niets

5. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook te vroeg gejuichd.... voel me hondsberoerd en enorm moe..

6. missS85

missS85 Actief lid

21 jan 2013
    126
    0
    0
    oooh en ik wordt niet goed van puisten! niet normaal, heb er anders nooit last van alleen toen ik elke keer ongesteld moest worden had ik er wel eens een paar... en nu,... lijkt wel of het niet meer ophoud terwijl ik pas 5 weken zwanger ben...

7. Demelza7

Demelza7 Actief lid

19 jan 2013
    343
    0
    0
    Heemskerk
    Ik zou het niet erg vinden als het niets voelen van mij positief uitpakt en ook lekker lang aanhoud ;)
    Tot er écht wel wat gevoelt moet worden uiteraard

Deel Deze Pagina