5 weken zwanger maar voel nog niet zoveel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door OZ2014, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveLjh

LoveLjh Actief lid

6 aug 2011
    204
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook 5 weken zwanger en voel ook nog niet veel. Wel heb ik krampjes, steekjes dagelijks in mijn onderbuik en dat broeken niet allemaal meer dichtgaan. Ook heb ik meer honger en ben ik sneller moe. Vooral op mijn werk merk ik dat ik echt rustiger aan moet doen. Alleen sinds vandaag voel ik geen steekjes meer in mn buik. Vind het echt moeilijk om weken te wachten tot de eerste echo..

2. mila85

mila85 Lid

13 feb 2014
    95
    14
    8
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 4wk 5dgn..ik heb ook vaak een zeurend gevoel in onderbuik en periodes waatin ik me niet lekker voel..misselijk maar niet moeten overgeven. .zo spannend..bang dat t mis gaat of leeg vruchtzakje is ofzo..vanaf wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld?

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    met 4 weken en 2 dagen ;) heb 19 nov de echo... pfff lijkt nog eeuwig te duren!
    vind het ook enorm spannend weer

4. mila85

mila85 Lid

13 feb 2014
    95
    14
    8
    NULL
    NULL
    Oh dat is nog even wachten! Spannend he! Ik heb ook geen idee wanneer je normaal afspraak moet maken..!

5. anoniem1106

4 aug 2014
    51
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Vandaag eerste echo gehad ben dus 6 weken in plaats van 7 en uitgerekend op me eige verjaardag :O alles was goed het zat op de goede plaats hartje klopte goed heb alleen een cyste (
    ??) op me rechter eierstok zitten verloskundige zei door de hormonen dat het bij 3 maanden weg moet zijn vind het toch wel vreemd om te wete dat er iets zit wat er eigenlijk niet hoort

6. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Pfff ik voel ook nog niet veel
    Affetoe een steek beneden en soms wat gevoelige borsten maar pfff wat maakt me dat onzeker zeg

7. nidi1

nidi1 Lid

10 jul 2014
    46
    0
    6
    Vrouw
    Dames,

Wat ben ik blij dat ik hier wat "zekerheid" vind :)
    Had vorige week erg gevoelige borsten, nu nog wel maar niet meer zooooo erg :)
    Dacht al dat er iets mis was, maar blijkbaar komen en gaan de symptomen zoals ze willen!

Ik mag 30 okt naar gyn. Zal blij zijn dat het zo ver is en dat ik de zekerheid heb dat "alles" in orde is...

Ben enkel moe en als ik teveel gedaan heb, heb ik goed last van m'n rug.
    Ook wel wat stemmingswisselingen en steekjes in buik.

Spannend!

8. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Goedemorgen dames
    Ik heb ook niet zoveel klachten alleen hele gevoelige borsten en veel plassen was er best wel onzeker over maar de vk zei dat het per vrouw en zwangerschap scheelt en dat het helemaal niks zegt.nu ondertussen 3 keer het hartje kunnen luisteren en alles zag er goed uit bij de combinatie echo dus ik denk dat ik dan maar blij moet zijn met de weinig klachten ;) en wie weet krijg ik ze nog wel gaat het bij mij gewoon anders dan anders ;)
    Liefs

9. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Wat leuk om jullie ervaringen te lezen.
    Ik ben nu 4 weken en 3 dagen zwanger en er vrijdag achter gekomen. Zaterdag nog een test gedaan en ook positief. Nu ik weet dat ik zwanger ben merk ik het ook echt wel. Heb erg zere borsten, soms last van mijn rug, raar gevoel in mijn onderbroek en heel af en toe een beetje misselijk.
    Ik ga morgen de vk bellen ben benieuwd wanneer ik mijn eerste afspraak heb :)

Succes allemaal!

10. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Toch een updatetje hier voor de toekomst al mensen eventueel gaan zoeken :). Vandaag weer echo gehad en nu 7.2. Nog steeds niet misselijk, lust wel veel minder en zeker geen sterk ruikend eten :). Borsten doen wel flink zeer, is nu sinds een week echt erger geworden. Hoe gaat het met jullie?

11. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    En nog even een toevoeginkje: Ik was de eerste zes weken zwanger van een tweeling, en de eerste vijf en een halve week nergens last van gehad. Op het moment dat ik er één verloor (de andere zit er nog) werden de kwalen daarna erger. Dus het kan echt alle kanten op met de symptomen! En ze kunnen nog verschillen per dag ook.

12. Lemur

Lemur Lid

20 jul 2014
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, hier bij mij ook weinig last gehad, tot vanmorgen :)
    Ik werd vorige week zelfs wat ongerust omdat ik nog niets voelde ;)

We zijn nu 5 weken en 5 dagen en vanmorgen moeten overgeven bij het tanden poetsen en al de hele dag vreselijk moe. Ik heb te hard geroepen op de symptomen, denk ik :)

13. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hier nog een update voor de toekomst als anderen gaan zoeken naar klachtjes, wel of niet :)

Inmiddels 10 weken 3 dagen en alles gaat goed. Vanochtend echo gehad. Qua kwaaltjes, spanning op borsten is gebleven, vanaf 7 wkn ongeveer, en nu af en toe misselijk maar niet noemenswaardig.

Deel Deze Pagina