Dag Meiden..alle prille zwangeren! Ik moet dit gevoel toch met jullie delen..hopelijk verwoord ik het goed en zijn er meerdere die hetzelfde gevoel hebben. Nu ruim een week weten we dat we zwanger zijn..gepland..maar nooit verwacht dat het binnen 4 weken al raak zou zijn. Ik ben erg blij..echt waar..maar ik voel me nog helemaal niet zwanger..waardoor ik toch ook nog niet in de zevende hemel ben..en die laatste gedachte maakt dat ik me meteen weer schuldig voel en krijg dan tevens de gedachte of ik het wel verdien. Heb ook het idee dat het komt omdat het allemaal zo snel is gegaan..na het stoppen met de pil. Sprak een aantal dagen terug een oud klasgenootje, die is na anderhalf jaar en op de drempel van IVF behandeling prompt zwanger geraakt..gelukkig voor hun! Ze was helemaal aan het stralen..en ik kon alleen maar wezeloos voor me uit staren... Ik gun het iedereen om ook heel snel zwanger te raken echt waar...maar heb het idee dat je het meer gaat waarderen als het langer duurt.. Ik waardeer het enorm nu..en voel mezelf enorm gelukkig geprijst..maar ik wil ook zo stralen..overtreft mijn angst en onzekerheid mijn gelukzaligheid? Ook droomde ik dat ik een dochtertje had..en dat ik haar helemaal was vergeten.... Hebben jullie dit ook gehad...wanneer komt het besef nu echt...wanneer kan ik echt gaan stralen en genieten....ben zo ontzettend onzeker.. Liefs!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Het gevoel is heel normaal, dat zijn weer die heerlijke hormoontjes Ik denk als je eenmaal de eerste controle/echo hebt gehad dat het allemaal wat echter gaat worden en dan weet ik zeker dat je gaat genieten. Liefs wolly
gefeliciteerd! en ehhh... dat stralen komt ook vast voor jou meid! ff wennen aan het nieuwe idee geniet er maar lekker van! veel liefs dana
Gefeliciteerd! Jij beschrijft ook mijn gevoel helemaal. Toen ik het net wist, was ik echt super bang. Vond het doodeng ed. Bij ons ging het ook zo snel, augustus gestopt en september mijn laatste menstruatie gehad. Zelf heb ik ook het idee dat ik me zo voelde doordat het zo snel ging ineens. Ik moet zeggen dat dat gevoel nu minder word en ik het steeds leuker ga vinden. Alleen mag die misselijkheid van mij wel weg Groetjes!
hey Olove Ik kan me helemaal bij je aansluiten, ik weet nu om precies te zijn 2 uur dat ik zwanger ben en ook gelijk de 1e ronde raak! Ik kan het niet geloven en voel me wel heel anders hoor, ben snel moe en vreemd gevoel in mijn buik en heeel veeeel plassen maar verder, ik kan er gewoon nog niet bij! Maar probeer het van je af te zetten, dat ga ik ook proberen en ENJOY! Veel liefs Jojo
Je straalt vast al. Maar je hebt dat zelf niet door. Bijna iedereen die net zwanger is heeft dat gevoel van ongeloof. Ook al heb je klachtjes of je hebt ze niet. Het is ook zoiets bijzonders. Komt helemaal goed!
Gefeliciteerd Zijn de hormoontjes. Het hoort er allemaal bij. Als je zo wat verder bent word het llemaal echter voor je echt waar