Halllo allemaal, als eerst ik ben sinds vandaag nieuw hier! en moet alles nog beetje uitvogelen, Wij zijn nu 24weken zwanger en het gaat perfect het was een wonder, Op een dag had ik erg last van me borsten dus had een afspraak gemaakt met de huisarts om te vragen hoe of wat, hij zij tegen mij dat ik maar een testje moest gaan doen, en ik zei nee joh dat kan niet want ze hebben mij getest en ik heb geen ei sprong! dus ik kan niet op een normale manier zwanger raken! maar zal het toch even doen zij hij, nou oke ik test gehaald en de volgende ochtend samen met me vriend de test gedaan, en JAAA hoor ik ben gewoon zwanger, we waren super blij, maar ik geloofde het eigenlijk niet echt dus die zelfde dag weer na de huisarts en het vertelt hij stuurde mij door naar het ziekehuis om bloed te laten prikken, de zelfde avond kreeg ik de uitslag en die was ook positief dus wij zijn echt ZWANGERRRR \/ de eerste paar dagen toch even wennen aan het idee. en uit eindelijk ging ik het maar geloven, ben er zo blij mee we krijgen een hele drukke meid, we zijn 1maart uitgerekend, kan niet wachte tot ons wonder er is
kwam je dat pas zo laat achter ook? nee dat valt wel mee met me echo 2dagen later was ik 8weken en 1dag zwanger dus dat valt wel mee. Bedankt voor de felicitatie
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wat heerlijk voor jullie. GEFELICITEERD! Geniet er maar van! groetjes, Linda