Hey Meiden, Ik ben ongeveer 5 weken zwanger maar erg onzeker, ik heb dan ook nog iedere ochtend mijn temp opgenomen, ik ben vandaag enorm geschrokken want mijn temp is flink gedaald (zie mijn grafiek) moet ik nu rekenen op een miskraam? Liefs Annemieke
je temp kan flink schommelen als je zwanger bent tempen doe je ook alleen om te kijken wanneer je ej ei hebt gehad of je innesteling dus gewoon stoppen met tempen en geniet van je zwangerschap !!!
Nee... meid, je temp ziet er nog heel goed uit ik tempte toen ik zwanger was ook nog 2 weken door.. ik had ook wel eens 0.2 gr verschil in mijn temp
Houd jij eens heel snel op met tempen!! Zwanger = zwanger hoor!! Die temp is nog hartstikke hoog! Scheelt maar heeeeeeel iets en komt nog lang niet onder het kruis vandaan. Niet zo onzeker zijn joh!
Dank jullie wel voor jullie geruststellende woorden Dip, ik moest erg lachen om je reactie, je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar ik las ergens dat het het dalen van de temperatuur wees op het minder worden van progesteron en dat dat dan automatisch een naderende menstruatie tot gevolg had. Ik heb woensdag een vroege echo gehad en daarom was nog helemaal niets te zien (ik was toen 4+4) dus toen ik ook nog een dalende temperatuur zag raakte ik wel een beetje in paniek......... Ik weet dat er maar weinig meiden zijn die nog door tempen nadat ze positief getest hebben en ik had dat natuurlijk ook helemaal niet moeten doen maar ja nu weet ik dus dat mijn temp gezakt is en daar word ik dus erg onzeker van Liefs Annemieke
ja als je menstruatie er aan komt tegen je nod tijd niet als je al zwanger bent dan geld dat niet meer
Ik heb ook nog even doorgetempt idd.. erg dom, want je maakt jezelf gek! Ik heb vanochtend braaf niet getempt . En dat ga jij dus nu ook niet meer doen