Lichtbruin/roze bloedverlies en grieperig gevoel

Discussion in 'Zwangerschap' started by xxxEllen87xxx, Sep 3, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

Aug 18, 2018
    549
    387
    63
    Female
    Hoi Dames
    Ik maak me lichtelijk zorgen.

Sinds gisteren voel ik me wat grieperig. Koud/warm en spierpijn. Gisteren had ik wat lichtroze en bruine afscheiding. Vandaag had ik dat weer.

De vk geeft aan dat het niets hoeft te betekenen maar ik krijg wel een week eerder een echo. Dat is volgende week vrijdag.

Iemand ervaring met lichtroze afscheiding? In combinatie met grieperig gevoel.

Groetjes Ellen

2. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

Jun 28, 2014
    1,887
    1,011
    113
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ha Meis,

Wat een onzekerheid hè die eerste weken! Het klopt dat bloedverlies niet altijd foute boel hoeft te zijn. Het kan een gesprongen adertje zijn bijvoorbeeld, nog van de innesteling of zelfs een hematoom. Bij bloedverlies zegt men dat het 50/50 is....

Ik heb beide zwangerschappen bloedverlies gehad wat varieerde van licht roze tot helderrood.... beide mannen liggen nu lekker in bed te slapen dus hier was het geen foute boel beide keren.

Hopelijk heb je wat aan mijn verhaal

xxxEllen87xxx likes this.
  3. xxxEllen87xxx

xxxEllen87xxx Bekend lid

Aug 18, 2018
    549
    387
    63
    Female
    Dank je wel voor je reactie.

De echo is volgende week vrijdag dus tot die tijd zal het nog even spannend zijn.
    Ik ben wel misselijk maar heb verder geen zwanger gevoel...

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

Jun 28, 2014
    1,887
    1,011
    113
    Female
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Dat hoeft ook helemaal niet hoor! Bij mijn oudste was ik pas rond de 9 weken een beetje misselijk etc.., daarvoor merkte ik helemaal niks

Share This Page