heeey meiden. Pff.. Ik maak me zo druk... en voel me zo onzeker!! ik dacht vorige week voor het eerst het hartje te hebben gehoord met de angelsound ( 8+2) Nu kan ik dus het hartje niet meer vinden.. en dit is mijn 4e zwangerschap, had verwacht dat ik dus het hartje wel eerder kon vinden omdat dit mijn 4e zwangerschap is. Ik weet dat een Angelsound, soms niet verstandig is, omdat je dan deze situaties krijgt. maar ik heb zo hard een bevestiging nodig Ik maak me ook zoveel zorgen, omdat wij ons 2e kindje dus met 35 weken zwangerschap zijn verloren, en ik weet dat het leven zo afgelopen kan zijn, ook omdat mijn broer 7 weken geleden plotseling overleden is. Nu had ik de eerste weken van mijn zwangerschap ook een gigantisch gevoelige buik en darmen, ook dat is oppeens weg. Me borsten zijn nog wel erg gevoelig, en ik heb ineens veel meer pukkels dan anders. Maar moet ik me zorgen maken, dat me symptomen ook schijnen af te nemen? of komt dit jullie bekend voor? Volgende week woensdag hebben we een 2e echo de termijnecho. De 1e hebben we gehad met 7 weken en die zag er prachtig uit met een kloppend ♥tje
Angelsound creert vaak meer onzekerheid dan gerustheid! Ik zou zeggen; maak je geen zorgen! En denk je dat er toch iets niet goed is, dan moet je gewoon je VK bellen, vooral gezien je verleden. Ze zullen er vast wel begrip voor hebben.
Symptomen wisselen nu eenmaal hoor, dus daar zou ik me niet druk over maken. Ik was ook opeens niet misselijk meer, in paniek de VK opgebeld en was er vanuit gegaan dat 't niet goed zat. Paar dagen later toch een kloppend hartje op de echo. En met 8 weken horen via de angelsound is ook gewoon erg vroeg! Probeer je niet te druk te maken, misschien hoor je 't over een paar dagen wel weer en anders zegt 't nog niks.. De meesten horen 't pas met 10 a 12 weken toch? En dan nog soms opeens niets, omdat 't hartje dan moeilijk te vinden is.
@ Butterfly89.. jaa dat is voor mij gewoon een "hel" symptomen geven nou 1 maal aan of je zwanger bent of niet.. dat mijn gevoellige buik ineens zo met de noorderzon vertrokken is, baat mij gelijk zorgen, groeit de kleine nog wel? mijn bandenpijn heb ik heeel af en toe nog als ik moet niezen. Ik zou infeite mijn angelsound op moeten ruimen en gewoon niet meer aan moeten raken, omdat het voor stress zorgt, je wilt zo graag het hartje horen, om bevestigd te krijgen dat de kleine het goed doet. ik kan niet eerder genieten, dan dat ik de 12 weken gehaald heb, en na alles wat we hebben meegemaakt de afgelopen weken, ben ik ook zo bang, dat het vele verdriet wat ik heb, dat dat ook impact heeft.