5 weken zwanger pijnlijke borsten verdwenen

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by liesbeth32, Jul 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liesbeth32

Jul 10, 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Vorig jaar november heb ik na 8 weken een miskraam gehad. We waren toen al in het voortraject van ivf maar toch spontaan zwanger. Helaas is dit dus misgegaan. Nu dankzij icsi 5 weken zwanger! Door alle hormonen die ik moet spuiten voelde ik mij voor de terugplaatsing al zwanger en had ik net als vorig jaar enorme borsten die gevoelig waren. Gelukkig was de test vorige week positief. We waren helemaal beduusd omdat het tegelijkertijd de onzekerheid met zich mee brengt van een miskraam. Het gevoel van pijnlijke borsten werd steeds een beetje minder en toen ik vanmorgen wakker werd voelden ze 'normaal'. Gisteravond had ik wat steekjes in mijn buik.
    Ik ben zo onzeker!!!! over 2 weken hebben we de eerste echo.
    Heeft iemand hier ervaring mee? Of is het nog een uitwerking van de gspoten hormonen die nu langzaam weggaan. Heb vanochtend nog een test gedaan. Deze gaf nu 3+ aan, vorige week nog 2-3 weken.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

het verdwijnen van klachten is helemaal niet erg en hoeft niet te betekenen dat de zwangerschap niet goed zit. Testen heeft geen zin omdat het Hcg heel lang in je bloed zit, ook al heb je wel een miskraam. Het aantal weken wat hij aangeeft is namelijk niet altijd betrouwbaar. Maak je niet te veel zorgen! Het blijft een spannende periode natuurlijk dat ik begrijpelijk ! Zeker na het traject wat jij hebt gehad. Succes.

Groeten evelien

Share This Page