Ik ben helemaal de kluts kwijt....na jaren gewenst, nu gekregen, ik ben zwanger! Kan het niet helemaal bevatten, zóóóóo gelukkig. Ik probeer nu uit te rekenen wanneer ik uitgerekend zal zijn, moet ik nu uitgaan van 1e dag menstruatie + 40 weken, of van IUI dag (dag 9 van cyclus) + 38 weken? Het scheelt maar 5 dagen, maar toch hihi, wil zo graag een banner maken Ik ga even van een dak gillen
Woehoeee, gefeliciteerd!!! Geen idee hoe je het moet berekenen trouwens Dacht de 1e dag van je laatste menstruatie. Zo doe ik het tenminste altijd, weet niet hoe het zit met IUI
Hey Emmy Bij deze wil ik je nog een keer feliciteren meid.. Wat fijn dat het gelukt is Had je al voor je NOD positief getest of niet? Vandaag is mijn NOD en vrijdag al positief getest. Dacht eerst de pregnyl nog maar dat kan eigelijk niet toch?? Nou ik blijf je in de gaten houden. En hopen dat alles zo gaat als het hoort te gaan.. Oja en over het uitrekenen kan je toch hier boven doen? Bij calculator.. De eerste dag van je laatste menstruatiee
Aszz, bedankt, jij ook hé? Funkie, nee op NOD was het bij mij nog niet te zien, 2 dagen later wel heel vaag streepje. Dus bij jou klinkt dat wel heel overtuigend als je op NOD al een streepje had Als ik dag 1 van menstruatie aanhoud dan zou eisprong zijn op 15 september, en ik heb de IUI gehad op 9 september met de Pregnyl. Het maakt niet veel uit, maargoed.
Gefeliciteerd.... wauw wauw wauw wat een fantastisch nieuws! Heb je al van de daken gescheeuwt? Meis ben zooo blij voor je. Liefs Mizzy
Meiden allemaal bedankt voor de lieve woorden! Helaas mag het topic dicht, het is niet blijven zitten.
Ohhhhhh,Emmy X........... Ik had het je zo gegund..... Hoe ben je er verder aan???? Ik hoop voor je dat je snel weer met goed nieuws hier mag komen!!! Heel veel sterkte...... Liefs Brigitte