Wij zijn nu 5 weken zwanger van ons eerste kindje ! 1 september 2009 zijn we uitgerekend ! Na 2 en half jaar proberen en onderzoeken! We zijn mega blij.... nu hopen dat alles goed blijft gaan! Wie zijn er ook rond 1 september 2009 uitgerekend? groetjes
Gefeliciteerd! Verderop dit forum zijn de september mamma's 2009 te vinden, daar kan je je bij aansluiten
Hallo hallo, net nieuw op het Forum... Heb hier veel steun en tips gehad tijdens het zwanger raken van mijn dochter. Nu weer terug op het forum... Want dit keer was het in een keer raak. Zwanger van ons tweede kindje. Moet eerlijk gezegd nog een beetje bekomen en wennen. Voel me ook heel anders dan bij mijn vorige zwangerschap. Voel eerlijk gezegd niets. Geen gespannen borsten geen pukkeltjes. Twijfel dan ook echt of dit wel waar is, maar 3 testen bevestigen de zwangerschap toch echt wel... We zullen zien ...
ik ben 30 augustus uitgerekend, dus ik loop gelijk ongeveer met jou ben je ook zo blij, ik wel super he, en het stomme is hoe meer kwaaltjes ik voel hoe gelukkiger ik ben
Hoi! ik ben ook 1 september uitgerekend! spannend he! ik voel nog bijna niets dus het is nog zo onwerkelijk! s6 met je zwangerschap! liefs
Hoi, IK weet nog niet wanneer ik uitgerekend ben. Ben nu ongeveer 5 weken zwanger. Dus ik denk rond eind aug/ begin sept.. Wanneer heb je je eerste echo?
Gefeliciteerd! Wij zijn nu iets meer dan 4 weken zwanger (Positief getest op 27 december)...Ook na 2 en een half jaar proberen en ziekenhuis bezoeken en onderzoeken.. Zwanger door ICSI (2e poging).... Spannend allemaal hoor!
gefeliciteerd! ik ben 26 aug uitgerekend en heb maandag me eerste echo. wij zijn ook lang bezig geweest en uiteindelijk met clomid na 2 jaar zwanger
Ook gefeliciteerd! Als je je eerst afspraak met de verloskundige hebt, krijg je dan ook al gelijk je eerst echo? Moet nog een afspraak maken..
Hoi! Nee tenminste bij mij niet. ik krijg de 30 ngesprek met de verloskundige 9 bloeddruk meten bloed prikken en algemene info!) 2 februari hebben we de eerste echo! ( 10 weken) liefs!
Dames van harte! Ik wens jullie alvast een hele fijne en zorgeloze zwangerschap toe Ook ik ben zwanger! (vandaag getest) Moet alleen vanwege mijn cycli even laten uitpluizen of ik in september of augustus ben uitgerekend. groetjes erwtje
Gefeliciteerd! Ik heb vanmorgen ook positief getest en ben volgens de berekenig op internet op 10 sep uitgerekend. We zien elkaar vast nog op het forum van September. Fopspeen