Hallo lieve mensen... Ben vandaag in het ziekenhuis geweest en daar hebben ze een echo gemaakt dit was helaas een teleurstelling. ben ong 5 weken en 2 dagen zwanger... en ze zagen alleen verdikt baarmoederslijmvlies en een heeel klein zwart stipje in me baarmoeder... heeft iemand hier ervaring mee maak me best zorgen??
volgens mij hoeft dat nog niks te betekenen...je zou nl nog een paar dagen korter kunnen zijn als je een late innesteling hebt gehad ofzo en met 5 weken is er bij veel nog niks te zien. Meestal idd verdikt baarmoederslijmvlies en soms een zwangerschapsring, wanneer mag je terug??
Obedankt voor je reactie!! Het kan best zo zijn dat ik dus minder ver ben dat ik dacht... heb niet zo regelmatige cyclus.. mag de 23ste weer komen.. dus hopen op een mooi kloppend hartje!
Is normaal meid Had precies hetzelfde, en zag daarna met 6+1 een mooi kloppend hartje Met 5+3 is je kindje 1 millimeter groot en dus nauwelijks zichtbaar
Bedankt voor jullie reacties.. ja wachten duurt ontzetten lang pfff... maar fijn om te horen dat er dus niks aan de hand hoeft te zijn!! ga maar gewoon weer genieten van het zwanger zijn... wens jullie ook het aller beste...!!!
Wanneer heb je voor het eerst goed positief getest ?? En weet je ook wanneer je eisprong was (testen of tempen?)
Hoeft helemaal geen foute boel te zijn. Is nog gewoon vroeg. Wil je heel graag benadrukken dat als je vol spanning zit je moet bellen of je niet eerder mag komen. Een hoop spanning of het wel goed zit is ook niet goed he.
Ik heb vorige week vrijdag voor het eerst positief getest me ei sprong weet ik niet precies heb niet getemp. Heb net wel een andere bereking gemaakt en dan kom ik uit op morgen vijf weken.. dus zal het dan echt te vroeg zijn geweest?/!!
was in het ziekenhuis voor uitslag chromosomen onderzoek.. ( Die was goed gelukkig)) Toen ik vertelde aan vk dat ik weer inverwachting was zei ze nou dan gaan we ook even een echo maken!! ze heeft me verder ook niet verteld dat dit mischien geen goed teken is.. Maar maak me toch iets zorgen
Kan ik me voorstellen ja, fijn dat de uitslag goed is. Volhouden tot de 23e (toch?) en dan hopen op een goede echo. Succes.
hier ook een echo met precies 5 weken en 2 dagen idd een mooie vruchtzak maar meer ook niet dit was overigens wel normaal volgens de echoscopiste dus op naar 19 july dan hebben we de volgende echo
Geen zorgen meid,dat is heel normaal. En dat zwarte puntje is gegarandeerd het vruchtje. Succes en probeer te genieten!
Nee... een vruchtje is niet zwart maar wit/grijs. Vocht is zwart, dus het zwarte stipje is de vruchtzak. Ps TS, Als je vorige week vrijdag (de 29e) duidelijk posi testte dan zou je toen ong. je nod hebben. Dan zou je vandaag 4+6 weken zwanger zijn en klopt het beeld op de echo wel.
Bedankt voor jullie reacties. Klopt was eerst uitgegaan van een cyclus duur van 28 dagen bij mij is deze altijd iets langer tussen de 30 en 32 dagen... Dus er is nog hoop!! Vroege echo s stellen dus niet altijd gerust merk ik!! Hoop de 23ste een kloppend hartje te mogen zien.
Wij hebben ook een echo gehad met 5.3 weken. Hierop was alleen een vruchtzakje te zien van 4mm. Volgens gyn kon ik nog geen 5 wkn zwanger zijn. Wij natuurlijk gelijk bezorgd, want het was echt te klein volgens gyn. Met 6.5 weken nog een echo gehad. Deze was mooi op schema en een kloppend hartje! Nooit verwacht, waren zo opgelucht. Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Succes en hopelijk voor jullie ook mooi nieuws.