wat denken jullie?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by mijn3ekindje, Jul 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

Feb 24, 2011
    303
    0
    0
    Dit is mijn buik http://i366.photobucket.com/albums/oo109/vlademira/IMG_20120706_152827-1.jpg en die wordt dikker en dikker. Ben al sinds 24 febr niet meer ongesteld geweest , de testen blijven negatief heb eind mei een echo gehad maar daar was ook niks op te zien. Voel me echt zwanger er komt wit vocht uit mijn borsten baarmoeder komt heel ver boven het schaambod uit (kan hem echt voelen ) heb het gevoel alsof er iets beweegt in mijn buik enz. Wat kan dat zijn?

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Je zou zeggen zwanger, maar ja, als er niks te zien is op n echo? Hebben ze ook naar je darmen gekeken? Of misschien schijnzwanger?

3. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

Feb 24, 2011
    303
    0
    0
    De gyn zei wel dat een kindjje achter de darmen kan liggen. En dan niet te zien hoeft te zijn dus dat het wel kan maar wordt er zo onzeker van

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zou voor een sec opinion gaan als je t niet vertrouwd.

5. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Ik zou ook voor een second opinion gaan. ik heb eerder mee gemaakt dat iemand niet zwanger bleek en toch maar groeide en groeide. ook wit vocht verloor en dit bleek later wel een hormoon kwestie te zijn. dus even bloedprikken lijkt mij geen kwaad kunnen.

6. Elijfay

Elijfay Actief lid

Jun 13, 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Bij mij lagen de darmen er ook voor, hebben ze een inwendige echo gedaan en daar was hij/zij :D

Maar vind het wel vreemd, volgens mij voel je zo vroeg het kindje al..
    Misschien heb je wat met je darmen..

7. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

Feb 24, 2011
    303
    0
    0
    Mijn andere kindjes voelde ik al heel vroeg, en dit voelt net zo en zou dan al 19 a 20 weken zwanger moeten zijn

8. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

Feb 24, 2011
    303
    0
    0
    Hoop niet dat ik een zo'n i didn't know i was pregnent geval wordt

9. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

Feb 24, 2011
    303
    0
    0
    Gisteren zelfs al een paar keer de opmerking gekregen van , je helpt je man vast niet lang meer mee op de markt, wanneer komt de kleine enz.

10. Elijfay

Elijfay Actief lid

Jun 13, 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Dan zou ik zeker voor een sec. Opinion gaan.
    Inwendige echo nog niet gehad?
    Ben erg benieuwd! Misschien ben je wél zwanger :D

11. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Vind het eerder lijken op een zwangere buik dan darmen buik!
    Maarre wat een geduld heb jij, ik had allang voor een second opinion gegaan en misschien nog voor een 3de keer ook met zulke klachten en buik.

12. Chaii

Chaii Niet meer actief

Als er eind mei nog niks te zien was kan je nu dus sowieso geen 19 weken zwanger zijn lijkt mij.
    Wel kan je cyclus veel langer zijn geweest om wat voor reden dan ook en misschien ben je gewoon veel korter zwanger dus, maar wel zwanger. ;)
    Ik teste deze zwangerschap pas de 8ste week positief.
    Ik dacht ook veel langer zwanger te zijn maar dat was gelukkig dan weer nietzo.
    Ik zou dus blijven testen en of desnoods zorgen dat ze nog een keer met een echo kijken.

13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Spastische darm??

14. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Meid ik vind dit echt op een zwangerbuikje lijken zou niet best zijn als dit darmen waren en met 19 weken kan jij makkelijk je kindje voelen ik voelde haar al met 17 weken dus.
    Ik zou echt een second opinion aanvragen!

Share This Page