zo blij & zo onzeker

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Klussertje80, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

somige van de zp meiden kennen me een beetje en weten ook wat voor ellende ik heb doorstaan. nu heb ik na de laatste mk op 17 nov een cyclus voor bij laten gaan. maar naar die mk ben ik voor 1x bij een ander ziekenhuis geweest omdat de gyno afdeling tijdelijk gesloten was ivm verbouwingen. dus ikke een ander ziekenhuis gezocht en die mensen waren heel behulpzaam en mee levend.
    in de tijd dat ik nu bezig ben met zwanger worden hebben ze nooit echt een bloed onderzoek gedaan ivm me overgewicht. maar het andere ziekenhuis vond dat ik zo niet door kon gaan met iedere keer een mk dus ze hebben bloed genomen en o.a mijn b12 gemeten.
    een kleine week later kreeg ik het nieuws dat me b12 iets te laag was en dat het in principe met gewoon pilletjes moet zijn op telossen....
    Ik ben netjes aan de pillen gegaan en werd op 22 dec ongi nou ikke blij want het liep allemaal nog door.

30dec was ik de gehele dag hangerig en had steken in me buik maar eigenlijk kon ik niet geloven dat het van een eitje kon zijn. maar zo als ik gewend ben van mijn lichaam kreeg ik na de 30ste dec alleen maar waterige afscheiding. dus ikke toch contact gehad met me gyno en die zei dat het wel mogelijk was om dat de pillen die ik slikte ook een stof bevate om een cyclus korter te maken :oops:

gistere was dan me NOD uitgaande van dat 30 dec idd me eitje was. ik durfde de hele dag niet naar de wc gewoon te bang om ongi te zijn. uiteindelijk ben ik door een vriendin van mij naar de wc gestuurd en heb toen ook getest.......

POSITIEF ik wist van gekkigheid niet waar ik het zoeken moest en werkelijk waar kan het nu nog niet geloven. gewoon de angst dat het weer mis zal gaan.... ik wil die onzekerheid niet meer maar wil wel een kind! en met onzekerheid bedoel ik dan ook dat een test echt donker is zodat ik hem kan tonen aan wie ik wil maar mijn test was gewoon te licht je kon niets op foto zie terwijl die met het blote oog wel goed zicht baar was :( :(

ik wil blijzijn maar durf het niet

maar voor mij staat altijd streep = streep
    dus ben zwanger al is het nog super pril

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Gefeliciteerd meid.

Het is jullie gegund

3. Klussertje80

dank je loran,

maar zou jij blij zijn met een test die maar licht is? ik weet gewoon niet wat ik denken moet :oops:

4. Only me

Only me Niet meer actief

Geniet ervan! Gefeliciteerd!

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd meid
    hoop dat het goed blijft gaan ;)

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Gefeliciteerd. Ik hoop voor je dat dit keer alles goed blijft gaan. Geef de moed niet op!

7. chantal21

chantal21 Actief lid

28 mrt 2008
    179
    0
    0
    verzorgende
    Hoogezand
    van harte gefeliciteerd en geniet ervan zal ik zeggen!

groetjes chantal

8. koos

koos Actief lid

28 okt 2008
    232
    0
    0
    zevenaar
    gefeliciteerd meid,
    ik had ook maar een lichte streep en kijk is aan ben nu al 16 weken geweest.
    je bent gewoon zwangerrrrr :)

groeten koos

9. Klussertje80

Dank je wel allemaal :)

10. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Hoi klussertje,

Ik had vandaag ook een lichte test. Maar voor nu ben ik er blij mee en denk ik positief! Zondag doen we voor de zekerheid nog een test. Ik had ook best wat gedronken voordat ik de test deed, dus dat kan dat ook beinvloeden.

Proficiat met jou zwangerschap in ieder geval en geniet ervan!

11. Klussertje80

koos en karel. als je mee gemaakt hebt wat ik doorstaan heb *wijst naar text boven foto* zal je ook onzekerder zijn

Deel Deze Pagina