5 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kris, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    hihi
    Het is heel normaal hoor, dat je eerst op roze wolkjes loopt , maar dat je tegelijkertijd je zorgen maakt.
    Ben bang dat je dat ook wel zou houden, maar dat komt allemaal wel goed.
    Probeer je niet teveel zorgen te maken, want dan kun je niet volop genieten van je zwangerschap, en dat is toch wel zo fijn, om van elk moment te kunnen genieten ;)

    liefs
     
  2. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Welkom en gefeliciteerd met U zwangerschap!
    Groetjes Heidi
     
  3. mistral

    mistral Lid

    26 sep 2005
    15
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! Ik ben ook 5 weken, geniet ervan!! Ik zit zelf nog een beetje in de 'onzekere' fase, hoop dat de 1e 3 maanden snel voorbij gaan..... ;)
     
  4. Kris

    Kris Lid

    23 sep 2005
    47
    0
    0
    Ik heb de knoop doorgehakt en belde naar de verloskundige gisteren en vertelde dat ik in de avond me zo beroerd voel en door te stressen ga ik dan fout ademen en dan is het helemaal om zeep natuurlijk.Normaal zou ik pas rond de 8-10 weken bij haar moeten komen maar dat kon ik niet zo lang wachten.Ik mag deze middag om kwart voor 2 gaan en dat is een hele geruststelling.Ben heel benieuwd of alles goed is, ik zal het vanavond laten weten hier.
     
  5. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik zal voor je duimen!
     
  6. Essie

    Essie Niet meer actief

    Hallo Kris,

    Ook namens mij welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Op 2 dagen na zijn we precies even ver!

    Groetjes Esther
     
  7. kiki666

    kiki666 Lid

    26 sep 2005
    6
    0
    0
    bediende
    limburg
    gefeliciteerd!
     
  8. Kris

    Kris Lid

    23 sep 2005
    47
    0
    0
    Ik heb het kleine wondertje gezien bij een inwendige echo en dat deed me zo goed .Toen ik naar huis reed ontroerde het me zo dat ik me man dadelijk belde en jah ik was aan het huilen :oops: Alles was heel goed voor zover ze nu al konden zien en ze stelde me ook heel erg op mijn gemak.Ik kreeg iets voor mijn misselijkheid en als ik last blijf hebben van hyperventilatie mag ik vanaf de 3 de maand daar iets voor nemen, dat is een hele geruststelling gewoon het idee dat er dan iets is wat ik mag nemen en dat idee alleen al doet hopelijk zijn werk al zonder dat ik het echt zal innemen.2 November moet ik teruggaan en dan maken ze een gewone echo en krijg ik uitleg over de punctie die ik 2 weken later zal ondergaan.
     
  9. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Fijn dat je al zo snel terecht kon en dat alles goed is! Hopelijk ben en blijf je nu een stuk geruster!
    Liefs
     
  10. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Wat fijn dat je de baby hebt kunnen zien!!

    En dat je moest huilen , dat is toch helemaal niet vreemd, zo'n mooi klein wondertje!!

    Geniet maar lekker van je zwangerschap!

    groetjes
     
  11. Jen

    Jen Nieuw lid

    3 okt 2005
    1
    0
    0
    Den Haag
    Dag lieve meiden,

    Ik ben 36 jaar en zwanger van de derde! Mijn zoon is vijftien en mijn dochter 10! Ik heb de liefde van mijn leven gevonden en hij heeft geen kinderen. Nou hij is in de wolken :p ! Ik denk heel soms jeeeee waar ben ik aan begonnen op mijn oude dag hahaha maar ik ben natuurlijk ook helemaal blij. Ik hoop dat we op dit forum elkaar op de hoogte kunnen houden van het verloop van de zwangerschap!

    fijne dag,
    Jen
     
  12. meermin

    meermin Actief lid

    12 jul 2005
    158
    0
    0
    free lance helpende
    emmen
    kris
    feli met je zwangerschap en geniet er maar mooi van
     
  13. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Gefeliciteerd met de zwangerschap kris.
     
  14. Kris

    Kris Lid

    23 sep 2005
    47
    0
    0
    gefeliciteerd met je zwangerschap en ook ik ben in me oude dag er aan begonnen en dat lukt ons oudjes nog wel prima :p
     
  15. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Kris, van harte gefeliciteerd met zwangerschap! Fijn dat de verloskundige een stukje ongerustheid heeft kunnen wegnemen. En veel sterkte en succes met alles wat voor die tijd geregeld moet worden.

    Groetjes, Wendy * ook ongeveer zolang zwanger als jij (leuk, zo'n grote club 'lotgenoten'!)
     

Deel Deze Pagina