Vandaag langs geweest voor geslachtsbepaling Volgens de echoscopiste krijgen we een zoon! Heel leuk, maar ik kan t niet zo goed zien op de echo... Kan iemand het hier zien? Me misschien vertellen waar ik t aan zou moeten zien? Alvast bedankt!
Haha ja ik ook, maar ik zie daar eerder een dijbeentje in! Mijn man zei in de vlek bij dat pijltje iets te zien, maar niet dat t uitsteekt!
Ze heeft het ons alleen in zijaanzicht laten zien... Ik leg me er maar bij neer in de hoop dat haar ervaring haar het heeft doen zien en er maar op vertrouw dat het goed zit! Eind van de maand 20weken echo... Nog een kans! Vind het wel een beetje zonde van m'n geld nu, maar ja dan had ik gisteren maar gelijk m'n mond open moeten trekken!
@allesofniets Ja, das duidelijk toch... Benen wijd hoppa daar steekt iets uit! Ik snap nu niet zo goed waarom wij geen shot tussen de benen hebben...
Sorry ik zou van deze foto absoluut niet gedacht hebben ja idd een jongen vind het niet zichtbaar helaas hier mijn piepie foto van 17+4
Als ik jou was zou ik gewoon bellen naar degene die de eecho gemaakt heeft. Uitleggen dat je het zelf niet ziet. Heeft ze het tijdens de echo niet duidelijk laten zien?? Bij ons heeft ze het een aantal keer duidelijk laten zien en stak er iets uit. Ook zag je de balletjes goed zitten. Ik kan niet echt iets maken van jou foto.
Uuuhh heb ff onze echo foto zitten bekijken en het lijkt er wel op.. Ik dEnk dat t de balletjes zijn die je ziet.
Ik zie links een gezichtje.... En dan zou ik totaal niet weten wat zij met het pijltje nu aanwijst?! Daar zit t dingetje toch niet dan? Nee kan er niks van maken
Nee ik zie het ook niet.. Ook vanaf de zijkant zou een piep met ballen uitsteken... Maar zie dat hier niet als dat bij de pijl ergens zou moeten zitten? Jammer dat ze geen pottyshot heeft gemaakt ook die zijn vaak meer overtuigend... Maar miss zijn dat de balletjes bij t pijltje en wat daarboven/links ervan uitsteekt t piemeltje?
Bedankt voor het mee kijken! Wij gaan er nu ook maar vanuit dat het idd de balletjes zijn die aangewezen worden... Neem de echo volgende week mee naar m'n verloskundige in de hoop dat zij meer ziet? En anders ga ik t pas echt geloven na de 20 weken echo de 25e!
Volgens mij is het een handje in de buurt van het pijltje. Ik denk dat jouw foto aan de linkerkant baby op zijn rug met geplooide beentjes heeft, en dan rechts een gebald vuistje rond de pijl. Ietsje boven de beentjes zie ik nog iets wittigs, maar de foto is niet duidelijk genoeg om uit te maken wat het exact is.
Bij ons lag t piemeltje steeds tussen de navelstreng en was na vaak kijken pas duidelijk zichtbaar, maar de balletjes waren wel duidelijk te zien. Ik denk dat t balletjes zijn. Ben benieuwd wat je vk zegt en wat de 20weken echo zegt. Heb je geslachtsbepaling gedaan weet je nog niks hahaha