Hoi dames, Aangezien ik begonnen ben met mijn 9 maanden dagboek vraag ik me af wie hier nog meer aan doet en welke jullie hebben? Ik vind het erg leuk om dit bij te houden en ook leuk om later aan mijn kindje mee te geven. Ik schrijf zelf in de 9 maanden dagboek van Pauline Oud. Echt een aanrader want er zijn ook vervolgboeken op zoals Baby's eerste jaar. Ben benieuwd naar de reacties.
Ik heb het ook.. Begin heb ik het goed bijgehouden maar hoe verder in mn zwangerschap hoe sneller ik het vergeet.. Haha.. Zal m morgen maar eens bijwerken leuk boekje zeker!!
Ik heb net die van Paulien Oud besteld! Bij mijn dochter had ik die van Kikker. Erg mooi boek, maar erg groot. Die van Paulien Oud zijn leuk en compact. En je kunt er een leuke reeks van maken!
Ik heb die van oei ik groei. Ik probeer een vaste avond in de week het boek bij te werken...maar ben nu al enorm vergeetachtig..hihi
Ik heb ook die van Pauline Oud. Vorige keer ook gedaan en toen ook het kraambezoekboek en baby's eerste jaar gebruikt. Wil ik nu ook weer doen, vind ze erg leuk!
Ik ben sinds vandaag ook in het 9 maandendagboek van Paulien Oud begonnen. Hij is echt erg leuk! Ik vind het inderdaad ook zo leuk dat er een vervolg op is.
Bij onze dochter ook het dagboek van Pauline Oud ingevuld. Vandaag weer een nieuwe gekocht voor ukkie nr 2
Hier ook weer net als bij mijn eerste het boekje van Pauline oud. Leuk compact boekje en makkelijk in te vullen. Leg ze nu ook af en toe naast elkaar om het te vergelijken. Het enige wat ik een klein beetje jammer vind is dat ze vrij vroeg al vragen naar de eerste controle bij de Vk. Ik had hem 2 weken later ofzo en het is dan raar om die vragen dan nog te beantwoorden, dus ik heb het bij bijzondere momenten geschreven
Ik heb ook die van oei ik groei! Erg leuk! Vond m leuker dan die van Pauline Oud... Ik heb het netjes bijgehouden en o.a. peter en meter erin laten schrijven toen ze mee waren geweest naar VK of een speciale gelegenheid..
Ik ben hier zo vreselijk slecht in... Bij mijn dochter geprobeerd, dit keer er niet eens aan begonnen..
Ik heb toen ik 15 weken was, een soort van 9 maanden agenda van mijn schoonzus gekregen. Omdat ik na mijn 10 (termijn), 14, 16 (geslachts) en 20 weken echo om de 3 weken wel een controle en echo had, heb ik daarna in mijn dagboek niets meer geschreven. Mocht ik na de bevalling nog wat dingen terug wil weten, hoef ik alleen maar even op facebook te kijken, waar ik mijn verslagjes ook opzette.
Pauline Oud idd. Doe het soms met terugwerkende kracht moet ik bekennen. Naast dat het leuk is voor later is het ook ff een mooi (reflectie) momentje voor mijzelf
Ook ik had die van pauline oud, zeer leuk boekje en in het begin goed bijgehouden, maar vanaf ongeveer week 20 vergat ik het steeds en uiteindelijk maar opgegeven. Heel jammer, nu bij de 2e er niet eens aan begonnen...
Ik ben een eigen boek aan het maken via Albelli Eigen foto's erin en kan er in schrijven wat ik zelf leuk vind.
Hier wel gehad èn tot het einde ingevuld. Ook het eerste jaar en het kraambezoekboek. Vind het alleen jammer dat het helemaal ober de vk gaat. Ik liep noodgedwongen bij de gyn, dus geen omvang van buik ed.
Ik heb het 9 maanden plakboek van Uitgeverij Snor ingevuld. Ik ben niet alleen van het schrijven, maar ook van het inplakken van allerlei dingetjes en daar was dit boek heel geschikt voor. Nu ben ik bezig met het baby plakboek en ook dat vul ik wekelijks in Ik vond/vind het heerlijk om regelmatig stil te staan bij wat er allemaal gebeurt, want het gaat zo snel allemaal!
Is het babyplakboek ook van Snor? Ik heb het zwangerschapsdagboek van Snor. Wat leuk! Bij mijn vorige zwangerschap had ik die van Pauline Oud maar die vind ik toch een beetje te tuttig. En steeds dezelfde vragen, vond ik ook irritant.
Het babyplakboek is ook van Snor inderdaad! De boeken van Pauline Oud passen ook niet zo bij mij. bol.com | Babyplakboek, Gerard Janssen | 9789079961467 | Boeken
Oké leuk hoor dames! En inderdaad bij Pauline Oud hebben ze het over de verloskundige maar wat betreft buikomvang opmeten kun je zelf ook doen. Ik ben ook van plan een babyplakboek bij te houden met mijn testjes erin, foto's kaartjes enzo lijkt me ook erg leuk.