Ik ben nu 4 dagen voor NOD en vanmiddag had ik zo zin in spaghetti met gemalen kaas maar mijn gemalen kaas smaakte in mond zo vies en mijn geur is echt zo sterk sinds gisteren en tepels die doen echt pijn Ik ben nu 10 dagen na inseminatie
Zeker spannend, er zijn erbij die al behoorlijk positief testen op 4 dagen voor NOD, afhankelijk van de innesteling. Heb je nog iets van symptomen gehad tussendoor?
Vooral gerechten die echt anders smaken gelijk mijn gemalen kaas neem altijd dezelfde lus die zo graag en gisteren smaakte die zo hard was echt een smaak die ik echt niet luste Maar ik moest pregnyl spuiten zou ik al kunnen testen denk je
Nee dan test je 100% zeker nog vals positief van de pregnyl. Hoeveel heb je de 25e gespoten? De kwaaltjes die je nu hebt komen dus ook echt nog van de pregnyl helaas.
Nee meid. Pregnyl HALVEERT elke 33 uur. Dus als jij op de 25e 500p eh pregnyl hebt gespoten zit ne nu nog een grens waarbij je nog duidelijk positief zal testen op pregnyl. Daarbij heb je voor de 25e ook ongetwijfeld nog pregnyl gespoten dus die moet je er zelfs nog bij optellen.