hoi ik zit ergens mee. ik heb maandag avond uit het niets bruinige afscheiding gehad (tijdens afvegen en klein beetje in inlegkruisje) gisteren middag was dit over. nu vanmiddag had ik ineens helder rood bloed verlies(zonder stolsels) wel tot 3x toe grote lassenbloed in de wc ot. en nu sinds vanavond uur of 5 is het donker roze en alleen bij het afvegen weer en bijna niks in me inleg kruisje. vanochtend was me tempratuur nog steeds 37.1 dus niet gezakt. moet ik nu vanuit gaan dat ik een miskraam krijg? ik heb geen buik pijn of krampen... en ben vandaag 5 weken zwanger
Hoi mama, Het klinkt niet als een miskraam.......Maar 100% zekerheid kan ik je helaas niet geven. Het is even afwachten. dat je temp 37.1 is wil niets zeggen. Het gebeurt vaak dat er in dit vroege termijn wat bloedverlies voor komt. Nog even volhouden tot de echo! Imke
hi imke dankje voor je antwoord, helaas is het toch een miskraam geworden. vanavond hebben we ons 2de kindje verloren (ik denk zelf 2 ling zwangerschap geweest is) dinsdag duidelijk vruchtzakje met er iets in verloren , en vanvond donker rood /bruin hard kindje met placenta verloren ik was vandaag 5,2 weken