veel verdriet omdat het hartje van ons kleintje niet klopt..

Discussion in 'Vlindertjes tot 16 weken' started by 1ebaby, Dec 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1ebaby

1ebaby Lid

Dec 6, 2008
    27
    0
    0
    telefoniste
    heesch
    Nou, iedereen mag het weten ik moet immers mijn verhaal kwijt misschien dat het een beetje oplucht...
    Ik was zwanger 8,2 weken en heb 2 wkn geleden de 1e echo gehad...
    toen zag het er goed uit een vruchtzak met vruchtje was zichtbaar en was 2 mm... maar het was te vroeg om een hartje te horen dus moesten over weken terugkomen...

dat was dus vanmorgen om kwart voor 10..
    ik was erg zenuwachtig maar verder ging het goed, echte zwangerschapsverschijnselen, hoofdpijn, vocht vast houden en mijn buik blaasde al op...

nou we kregen een echo en zagen dat ons 'kleintje'al flink gegroeit was...
    het was nu 8,7 mm dus ik dacht nou goed gedaan binnen 2 wkn...

de mevrouw die de echo maakte zei idd hard gegroeid wel een weekje achterstand maar dat komt vaker voor en ligt ook aan de cyclus...

nou toen wilde ze op zoek gaan naar het hartje maar kon niks vinden....

wat doen dat pijn... je denkt ze kijkt niet goed ze kijkt niet goed!

maar dan zeggen ze... sorry ik zie geen hartje dus het leeft niet...

*zucht* sorry de tranen rollen nu over mijn wangen het doet zo pijn, zo'n kleintje wat ze van je afpakken het hoorde al bij ons hoe groot of klein dan ook...

Na de verloskundige te hebben gesproken moet ik nu maar afwachten of het via de natuurlijke weg eraf komt, zoniet dan maken ze afspraak voor volgende week....

PFFFF JONGENS GELOOF ME IK GUN DIT NIEMAND... HET IS ZO PIJNLIJK VAN BINNEN EN WORD WAT VAN JE WEGGENOMEN....

KUSS DEBBIE

2. Kuki

Kuki Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,195
    225
    63
    Gelderland
    Och meis, ik ben sprakeloos! Wat is dat verschrikkelijk! Zo blij om je baby te zien en ook te zien dat het gegroeid is, om vervolgens te zien dat het hartje niet meer klopt...

Heel veel sterkte! Dikke knufffff

3. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

Aug 26, 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    hoi 1ebaby, ik heb toevallig vandaag hetzelfde meegemaakt als jouw! was vandaag 9wkn en 1 dag zwanger van ons 2 kindje,heb 2 wkn geleden ook een echo gehad ivm wat bloedverlies(heel klein beetje) toen was alles goed en zelfs het hartje klopte, maar vandaag was het helemaal fout :cry: . Ik voel me zo ontzettend verdrietig en ik kan het nog steeds niet geloven. Heel veel succes met het verwerken van dit grote verdriet. groetjes noukie 81

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Heel veel sterkte!

Je gaat nu door een enorme hel...
    Hier ook hetzelfde meegemaakt, ons beepje was overleden bij 9w1d...
    Nog heel lang mee rondgelopen en pas met 12 weken cytotec tabletten ingebracht. Toen kwam het vruchtje af en daarna met 13 weken nog gecurreteerd vanwege weefselresten die achterbleven.

Mijn tip: loop er niet te lang mee rond..
    Hoe langer het voor mij duurde hoe labieler ik werd.
    Je kunt niet verder...

Heel veel sterkte nogmaals en als je vragen hebt, dan vuur maar af...

Liefs ELke

5. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel sterkte meid! :(

6. levi82

levi82 Lid

Aug 18, 2008
    42
    0
    0
    Heel veel sterkte ermee!

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt als jij! heel frappant, bij mij kreeg ik ook bij acht weken te horen dat het hartje gestopt was met groeien, en ons kleintje was toen ook 8,7 mm :confused:

Ik weet dus precies hoe je je nu voelt, hoe je verscheurd wordt door pijn, verdriet en gemis.

Ik kan niks anders doen dan je heel veel sterkte wensen met het verwerken hiervan. Het blijft pijn doen, maar je leert het wel een plekje geven. Zo ging het bij mij tenminste ...

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hey meis

ik wil je heel veel sterkte toewense de komende tijd het is niet makkelijk

veel liefs nathalie ;)

8. xnancex1

xnancex1 Actief lid

Oct 20, 2008
    237
    0
    0
    ik weet ook helaas wat een verdriet je hebt!
    ik ben mijn meisje met 26 weken verloren..heb haar even gekend maar die leegte wat je daarna voelt in onbeschrijfelijk!
    ik heb er veel over gepraat en dat luchtte mij erg op. misschien een goede tip voor je.. heel veel sterkte en geluk voor in de toekomst

9. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,983
    0
    0
    Heel veel sterkte met dit verlies!

Liefs Sylvia

xnancex1 sorrie dat ik het vraag maar je kindje was toch met 25.5 weken ter wereld gekomen?ik zie 3 verschilldende aantal weken staan..
    Nogmaals sorrie dat ik het hier plaats!
    Maar het viel me op.. :oops:

10. DeboravB

DeboravB Actief lid

Sep 12, 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Wildervank (Groningen)
    Heell veel sterkte.
    Ik weet hoe je je voelt.

Dikke knuf,
    Debora & Michiel

11. darcy

darcy VIP lid

Oct 1, 2006
    5,715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Heel veel sterkte...

12. Niet meer actief

Heel veel sterkte!

13. roshi

roshi VIP lid

May 8, 2006
    6,706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ow meisje, ik zit het echt met tranen te lezen.... ik kan niet anders dan je heel veel sterkte wensen en een dikke knufffff geven!

14. hoi allemaal,

wat fijn om hier te lezen dat er zoveel anderen zijn met het zelfde verdriet.

wij hebben afgelopen maandag bij de 9 weken echo te horen gekregen dat het hartje niet meer klopt. als we naar de groei kijken zien we dat het zelfs al 2 weken niet meer leeft. we hebben met 6 weken en 6 dagen nog een echo gehad en toen was alles nog goed. en dan nu iets meer dan 2 weken later leeft hij gewoon niet meer.

nu is het afwachten wanneer mijn lichaam hem afstoot.

dit is zo iets ongeloofwaardigs ik voel me nog zwanger maar de echo laat zien dat hij niet meer leeft.

ik weet me echt geen raad met mijn verdriet en heb vanacht een enorme paniek/huil aanval gehad. heb vanmorgen van de huisarts iets kalmerends gekregen. ik trek dit zo niet langer.

ik heb vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben heel sterk het gevoel gehad dat het een jongetje zou worden. en daarom praat ik nu ook over hem en niet het. zijn er meer meiden die al heel vroeg dat gevoel hebben gehad?

ik zit met zo veel vragen en zo veel verdriet.

15. Aura

Aura Niet meer actief

Heel veel sterkte, neem je tijd het is niet niks wat jullie meemaken, het wordt er niet makkelijker op maar wat mij heeft gesterkt is de wetenschap dat ik het mooiste sterretje aan de hemel heb, en hoop dat jij ook iets hebt om je aan vast te houden.

@onze wens, Wil jou ook heel veel sterkte wensen, en nee het is niet raar dat je over hem hebt. Bij ons Sterretje wist ik ook zeker dat het een meid was en hebhaar dan ook een naam gegeven. Het was heel erg om haar na 13 weken warm in mijn buik te hebben moeten laten gaan, maar ik kan je beloven het wordt minder, er gaat geen dag voorbij dat je er niet aandenkt maar je kan er op een andere manier naar gaan kijken, althans zo voel ik het. Als je wilt praten mag je me altijd pb-en of toevoegen op msn...

Heel veel sterkte allemaal!

Share This Page