hoe lang vloeien na curettage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Flashyfly, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hallo dames,

Hoe lang bleven jullie vloeien na een curettage of MK?
    Ik heb afgelopen vrijdag een curettage gehad en ik heb daarna nauwelijks meer gevloeid. Is dat normaal?

2. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

sterkte!!!!
    Na mijn curettage moest ik in het ziekenhuis naar de wc voordat ik naar huis mocht. Daarbij zat erg veel bloed (is normaal). Eerste wc bezoek thuis zeer minimaal en daarna niet meer gebloed. Zo kan het dus ook en daar is niks mis mee!!

Geen zorgen dus om maken en sterkte nogmaals!

3. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi Ikzelf, bedankt voor je reactie. Ik moest in het ziekenhuis ook naar de wc en toen verloor ik veel helderrood bloed, thuis nog een beetje en daarna helemaal niks meer.
    Moet ik dan toch een week wachten om in bad te kunnen of te kunnen klussen? De Gyn zei dat ik daarmee moest wachten tot ik stopte met vloeien.

Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!

4. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je felicitatie.
    Ik geloof dat ik ongeveer 3 dagen heb gewacht met alles en daarna heb ik alles weer gedaan zoals weer klussen enzo;)
    Tjha, zolang je niet bloed kan het geen kwaad maar het zekere voor het onzekere nemen kan ook geen kwaad;)
    Daar komt bij dat je er emotioneel ook aan toe moet zijn natuurlijk!

5. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ja emotioneel is het nog erg zwaar en wisselend. We hebben vrijdag de curettage gehad maar we hebben 1,5 week daarvoor al gehoord dat ons wondertje niet meer verder ontwikkeld was.
    Ik merkte gisteravond dat ik heel graag intiem wil zijn met mijn man. :) Nog even niet om te klussen voor een volgende ronde maar meer omdat we troost bij elkaar vinden. Maar je hebt gelijk, beter het zekere voor het onzekere nemen en maar even wachten.

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier ook in het ziekenhuis nog flink gevloeid en daarna praktisch niet meer.. Ik zou een weekje wachten nog met badderen en gemeenschap, je wil niet ook nog een infectie oplopen. En dan doe je lekker intiem maar laat je "het" voor de zekerheid zitten :)
    Veel sterkte meis, tis niet niks *knuffel*

7. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Ik ook in het ziekenhuis een plens bloed bij plassen (ik weet nog dat ik tegen de verpleegkundige zei: ik plas nog niet hoor, dit komt er vanzelf uit!). Daarna nog een paar dagen licht gevloeid tot ik na 4 dagen opeens flinke stolsels verloor. Ik wilde niet bellen met het ziekenhuis omdat het op een zaterdag was. Toen dat eruit was, heb ik nog een aantal dagen bruinverlies gehad. Na 10 dagen was alles over en hebben we weer geklust en gezwommen (honeymoon).

Sterkte trouwens!

8. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    @Amy: flinke stolsels gehad? Waren er dan nog wat restjes in je baarmoeder achtergebleven of is dit normaal. ik zit nu op dag 3 en lichamelijk prima, verlies geen druppel bloed meer. Emotioneel daarintegen.... blijf ik maar huilen.
    @Lizzy, bedankt voor je advies, ik wacht zeker minimaal een weekje met badderen etc. Ik wil inderdaad geen infectie oplopen ofzo.

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Na mijn eerste curettage helemaal geen bloedverlies gehad. Ja, week erna nog even een beetje.
    Tweede keer hebben ze schijnbaar voorzichtiger gecuretteerd, en heb ik nog een tijdje gevloeid.

Dat emotionele is normaal, heb ik zelf steeds gezien als een combi van gewoon je verdriet en kraamtranen, want ook nu is je lijf de hormonen aan het afstoten en dat veroorzaakt dus ook emotionele wisselingen... :(
    lekker laten gaan, komt vanzelf weer tot rust.

10. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    @ Rozemarijke, lekker laten gaan inderdaad! Ik kan ook niet anders... Ik heb nog nooit kraamtranen gehad en ik ben al een emotioneel persoon maar deze laatste weken zijn echt heel erg. Verdriet in combinatie met zwangerschapshormonen en extra schildklierhormonen. Ik ben even helemaal eruit.
    Kun jij ondertussen al een beetje genieten van je zwangerschap? Ik hoop zo voor je dat dit wondertje bij je blijft!

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het begint een klein beetje te komen, maar morgen weer een echo en dat vind ik dan toch wel weer heel spannend... De kans is erg klein dat het nog mis gaat, maar goed, dat was bij de tweede miskraam ook na een goede echo, en toen zat het toch nog mis :(
    Maar goed, rationeel ga ik iig er al wel van uit dat ons tweede kindje er nu echt gaat komen.
    Nu m'n gevoel nog :)

12. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Veel succes morgen!

Deel Deze Pagina