Hoi, moet morgen hcg prikken en een uur later bij hem op spreekuur komen voor de uitslag en een controle echo.
Thanks, en jij ook succes dan morgen! Zou fijn zijn als het echt een nieuwe zwangerschap is en geen nasleep van je laatste miskraam...
Ik heb morgen ook een echo bij de vk. Vandaag weer 1 keer wat bloedverlies maat verder niks of alleen wat oud bloed. Ook geen krampen o.i.d. Had gisteren nog positieve test dus weet het echt niet meer. Als dit dan toch een hele vreemde menstruatie is dan vind ik het raar dat de test nog positief is. Maar morgen eindelijk duidelijkheid. Valt er eigenlijk wel wat te zien, stel dat ik zwanger ben en nog jaar 4 of 5 weken? Sprits en rozemarijke heel veel succes morgen en hopelijk voor ons allemaal goed nieuws!
Spannend Isa! Volgens mij kunnen ze zo vroeg nog niet veel zien, maar mss wel een hele prille zwangerschap? Ik heb geen idee. Ben ik ook benieuwd naar! Ook jij succes morgen!
ik heb vandaag weer uitslag gehad van de bloedtest van vrijdag: 141.5, dus nog hartstikke positief. Ik zit nu 4 weken na de mk en mijn baarmoeder is al heel lang schoon. Hoe vervelend het ook is, zolang kan het gewoon duren Over 2 weken moet ik weer...
Mamavansimone: jee, zo lang kan het dus duren. Daarom ben ik ook bang dat het bij mij ook zo is. Al was het de vorige keer anders. Het is om gek van te worden. Heb vanochtend nog weer getest. Streepje is zelfde of misschien iets donkerder maar zeker niet lichter. Dat is dus echt het nadeel van meteen weer proberen zwanger te worden na een mk. Die onzekerheid. Hopelijk daalt het hcg bij jou gauw en kun je verder naar de volgende ronde. En voor de anderen vandaag ws. meer duidelijkheid.
Bij mij dus geen nieuwe zwangerschap en idd nasleep van miskraam. Er was op de echo echt niks te zien wat op zwangerschap leek. Ws. wordt ik beetje bij beetje ongesteld en kan het nog wel even duren voor het hcg weg is. Ben toch wel teleurgesteld, helemaal na de hoopgevende antwoorden van de verloskundigen op dit forum. Gelukkig was ik door jullie wel hierop voorbereid. Ben wel blij dat ik nu duidelijkheid heb. Hopelijk snel op naar de volgende ronde en hopelijk weer gauw zwanger en dan een goede zwangerschap! Sprits, hopelijk beter nieuws dan bij jou. En Rozemarijke natuurlijk ook!
Nou ik lig in het ziekenhuis. Wordt vanmiddag nog geopereerd. Hen waarschijnlijk een bbz. Hcg was 675. Grrr
Sprits, nee, dat meen je niet zeg! Gatsie! Dat is wel het laatste wat je wilt! Had je ook klachten dan? Hopelijk zit het dan op een goed bereikbare plek en hou je er geen schade aan over. Duim voor je en heeeeeeel veel sterkte.
nee geen klachten, alleen positieve testen die steeds donkerder werden. Bedankt, hoop ook dat het meevalt. Balen voor jou ook zeg!
He, jeetje sprits, wat een naar nieuws! Hoe is het nu? @Isa: wat balen zeg! Hopelijk alles toch nu snel weer op rit en dan snel weer zwanger... Hier alles goed gisteren, heb dus een banner gemaakt, geloof dat ik dat nu wel durf
Mooi banner Rozemarijke! Gefeliciteerd, gaat goed komen nu. Hier gaat het wel, gelukkig geen eileider kwijt geraakt. Vruchtje was op tijd gestopt met groeien. Hoop vandaag naar huis te mogen.
Sprits: gelukkig dat de eileider gespaard kon worden! Dan geeft het geen consequenties voor het zwanger worden. Jee, wat een schrik zeg. Rustig bijkomen nu dan. Weet je al of je morgen naar huis mag? Veel beterschap. Rozemarijke: van harte gefeliciteerd. Het kritieke punt voorbij. Wat een opluchting zal dat voor je zijn! Mag ik vragen: hebben jullie ook onderzoek gehad naar de oorzaak van de miskramen? Hier wel weer oké. Gisteren wel teleurgesteld maar nu wel weer er overheen. Hioelijk snel echt ongesteld. Ik verlies heel af en toe wat bloed dus het is wel gaande maar door het hcg zal het wel blijven zitten nog... Afwachten dus en dan idd hopen dat we snel een echt positieve test weer hebben volgende ronde. Ben heel onregelmatig dus hoop niet dat het heel lang duurt (heb lichte vorm pcos) anders gaan we weer beginnen met Clomid. Daarom was het ook extra jammer dat ik de mk kreeg. Was nl. spontaan zwanger deze keer. Andere keren met clomid.
Gaat redelijk. Nog wat buikpijn en moe maar dat lijkt me normaal. Heeft wel indruk gemaakt hoor. Had veel verwacht, dacht aan restje vd miskraam of nieuwe zwangerschap, maar niet aan een bbz. Blij dat het uiteindelijk toch ontdekt is. 23 maart hcg bepaling en controle. Hoop dat hcg nu snel goed daalt en alles weer op gang komt. Hoop dat het bij jou ook snel weer op regel is!