Hallo dames, Omdat in-gender toch wel heel hip is geworden onder ons. Heb ik even een nieuw topic aangemaakt. Hier kun je alles kwijt over de discussies of gokjes die op in-gender geplaats worden. Have fun ladies!
Ik heb net even voor je gekeken. De nub is volgens mij ook niet helemaal goed te zien. Dan blijft het altijd een beetje een echte gok. Toch heb ik er een meiden gvoel bij.
haha een in -gender topic, geweldig haha, ben daar steeds aan het kijken, en heb bij veel foto's gereageerd, vind het wel erg leuk om t edoen, wie weet word ik ooit nog nub goeroe haha
Heb daar dus ook een foto geplaatstm 1 reactie gekregen tot nu toe. Gender prediction? 12 weeks 5 days - In-Gender.com
Haha wat grappig, ik zei Boy bij jou . Zie dat je een reactie hebt van Coldwater! Zij is een Tech, dus misschien haar iets meer geloven dan mij. Toch blijf ik het een jongen vinden.
bij mij zeggen ze allemaal meisje. heb vanochtend een andere foto erbij geplaatst, ga zo even kijken of dat de meningen heeft veranderd...
woei! iemand vindt mijn tweede foto zelfs nog meer girly! ik dacht juist dat ie meer boyish was... haha ik heb er ook niet zoveel verstand van, blijkt maar weer...
surf, dat zei ik toch hahaha..... angels, vind jij het ook zo vervelend als meningen zijn verdeeld?? worden we er nog geen wijs uit pfff, net voor hartje geweest en gelukkig klopte het nog net zo goed als vorige keer, wat een opluchting zeg... nu op naar zaterdag voor de pretecho x
Oh fijn loontje, zei ik toch Ik heb gister toch maar een angelsounds (doppler) besteld hoor...ik wil gewoon het hartje kunnen luisteren wanneer ik wil...
Op die andere site heb ik er weer een meisje bij Op i-gender geen reacties meer. Ben bang dat ik nu maar af moet wachten...
angel, ik heb ook een angel sound, alleen kon ik dus het hartje gister niet vinden, vk vervloekte die dingen omdat er op staat dat ze vanaf 13 weken te gebruiken zijn, maar ze zegt dat vanaf 20 weken je pas goed resutaat hebt met een angel sound, maar idd het is erg leuk om te luisteren naar het hartje, deed ik ook bij ons jongste zoontje,
Bij mijn zoontje kon ik het al vroeg horen dus... ik doe het lekker toch haha he mop, nog 1 nachtje!!!!!!!!!!!!!! whaaaa!