Op zoek naar een geboortekaartje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babytjuhh, 28 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    al voordat ik zwanger werd wist ik wat ik graag als geboortekaartje zou willen als het ooit ging lukken..
    ik ben een beetje vroeg ermee maar ik zoek dus zo'n soort kaartje!
    of bestaat het niet online en zou je het helemaal zelf moeten maken??

Sorry als het hier verkeerd staat :)

Bijgevoegde bestanden:

2. JNS25

JNS25 Niet meer actief

Ik vind hem echt super leuk!

Heb hem online nog niet ergens gezien...

3. Jackyy

Jackyy Actief lid

3 mrt 2013
    146
    0
    16
    Nog nooit gezien online, maar wat een super leuk kaartje zeg! Heel orgineel.

4. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Erg leuk. Had hem wel al gezien, maar geen idee meer waar. Misschien Google raadplegen, misschien dat je iemand kan vinden die het kan ontwerpen. Heb wel een Belgische site gezien die zelf kaartjes ontwerpt en dit misschien ook kan maken en ook een foto maken van de baby. Weet alleen niet waar je woont en of dat voor hun dus te doen is. Zal kijken of ik de site nog kan vinden.

geboortekaartjes
    Ze hebben geweldige kaartjes en maken ze dus ook zelf, wat ik van de website voor info kan halen. Ben benieuwd of je hier wat mee kunt.

5. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ja super leuk inderdaad. Ik heb hem al een paar keer voorbij zien komen (en steeds nét wat anders). Ik denk dat je die het beste kunt laten ontwerpen. Ik heb wel een leuk adres voor je als je wilt. Stuur me maar een privé berichtje dan.

6. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Ohw en als je in Drenthe woont heb ik misschien ook nog wel iemand. Mijn schoonzus heeft een eigen ontwerp bureau. Heeft het kaartje van onze dochter ook ontworpen en ook die van onze aanstaande zoon.

7. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij kwamen op internet ook een leuk plaatje tegen en m'n vriend gaat het zelf namaken. Hij is grafisch ontwerper :) Hij is al begonnen aan de achtergrond en andere elementen maar er moet ook nog een foto in komen dus dat bewerkt hij dan nog na de geboorte van onze dochter. Wordt wel een kaartje wat dus niemand anders heeft :D

8. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Heb hem een keer op welke.nl gezien. Collega van mij heeft deze naar aanleiding daarvan gemaakt. Zelf met de camera aan de slag dus na de geboorte! En gewoon een site zoeken waar je geboortekaartjes met foto kunt laten drukken.

9. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik denk dat veel newbornfotografen hem wel kunnen maken. Volgens mij maakt Captured by Eef ze ook. Zij woont in Katwijk.

10. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Echt een leuk kaartje zeg! Wil ik ook :)

11. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat soort kaartjes zijn leuk! Op pinterest heb ik er ook aantal van dit soort gezien. Ik dacht inderdaad dat ze die zelf maakte....maar misschien ook wel niet

12. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb dit plaatje een tijdje geleden van Pinterest gehaald..ik dacht dit is het! :)
    in eerste instantie dacht ik dit moet je zelf regelen..
    maar ik zag hem dus vorige week in het ziekenhuis op de vk afdeling..Toen dacht ik hè misschien staat hij wel online!
    Kijk als het makkelijk kan..:D

13. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik stuur je ff een privé bericht :)

14. napatalama

napatalama Actief lid

5 jul 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super tof kaartje!

15. mandysuus

mandysuus Niet meer actief

Super leuk kaartje! Heb zoiets wel al een voorbij zien komen, weet alleen niet meer waar dat was. Heel origineel!

Deel Deze Pagina