Geslacht te zien?!?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Fay2014, 5 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Vandaag in het EMC geweest voor de nekplooimeting. Alles zag er super uit en we kwam uiteindelijk uit op een kans van 1:17000. Tuurlijk is dit een geruststelling, echter hadden wij wel besloten mocht er een aanzienlijke kans zijn, niet verder te testen in verband met de risico's.

Vorige week mijn 12 weken echt gehad, alleen vond de foto niet heel duidelijk. Vandaag in mijn ogen wel een heel duidelijke foto, dus ben benieuws of iemand een gokje durft te wagen wat het geslacht betreft. 27 November hebben wij de geslachtbepaling.

Bijgevoegde bestanden:

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Voor het geslacht is het nu nog te vroeg... Je kan misschien wel naar de nub laten kijken ;)

En als je al iets wilt zien heb je een pottyshot nodig... Een shot van tussen de beentjes van onderen ;)

3. logo

logo Niet meer actief

Nee nog niets te zien, helaas. Nog even wachten...

4. Draagmoeder1976

Draagmoeder1976 Niet meer actief

#4 Draagmoeder1976, 6 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2013
    Wat je ziet is een stukje navelstreng. Je kindje ligt een beetje op zijn zij, dus dan moet hij een grote piep hebben wil hij boven zijn zij uitkomen;)

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik vermoed een meisje. ..maar is een gevoel hihi.

6. Fay2014

Fay2014 Actief lid

3 aug 2013
    146
    5
    18
    Rotterdam
    Hihi, wij zeiden ook al dat hij wel erg groot geschapen is dan :D. 25 November weer naar de verloskundige dus dan zal ik eens vragen of ze een fototje van tussen de beentjes kan maken.

Mijn gevoel gaat ook naar een meisje, en geen idee waar het gevoel op gebaseerd is.

Deel Deze Pagina