hoi ik heb eens een vraagje ik ben een week overtyd en had een testje gedaan deze gaf niks aan toen mijnvriend later op die avond thuis kwam stond er plots een roze streep op ( na paar uren ) deze zou niet kloppen omdat het na 10 minniet meer geldig is . klopt dit ? heb nog eentje gedaan en deze geeft niks aan . hoe zit het nu eigenlijk ?
Je mag de test echt alleen maar binnen de opgegeven tijd aflezen! Een streep die nadien verschijnt kan een indrooglijn zijn, zeker als de tweede test negatief was! Test binnen enkele dagen nog eens opnieuw! Succes!
Klopt, in de bijsluiter staat hoelang je moet wachten tot je het af kan lezen. Probeer anders nog een testje, en kijk eens wat daaruit komt Suc6! Liefs Charissa
ik had dan toch maar bloed laten trekken en jaja gisteren nacht belde de dokter en de test had niet gelogenik ben in blijde verwachting men hcg gehalte stond op 125 en hij wenste me proficiat . daarna nog is test gedaan en het streepje verscheen ommiddelijk . wat betekend die hcg gehalte eigenlijk ? en heb nog eens vraagje van wanneer moet jke eigenlijk beginnen tellen om te zien hoelang je zwanger bent heb men regels het laast gehad rond 20 december ? srry voor akl die vragen maar ben het eerst zwanger en heb zoveel vragen
Gefeliciteerd! Ìk kom uit, als 20 december de eerste dag was, van je laatste menstruatie op dat je vandaag 5 weken zwanger bent en 3 dagen. HCG is het hormoon dat je aanmaakt, als je zwanger bent.
Je moet bij je laatste ongi een week optellen en daarna nog negen maanden erbij en dan weet je wanneer de beeb komt.
minder goeie dag gehad vandaag 2 maal op spoes gelegen eerste keer omdat ik donker bruin bloed verloor en 2 de keer lmet buik krampen en bloed moet dinsdag bloed laten trekken is men hcg gehalte niet gestegen is het waarschijnlijk een misval maar hopen op het beste heeft nog iemand diet gehad onder zijn zwangerschap ?