hey hey wie kan mij helpen. ik moet volgende week pas ongesteld worden maar voel me nu al vreemd ben alsmaar duizelig snel moe. allemaal kleine "puistjes" po mijn borsten en iets van krampjes in mijn buik. net als of je ongesteld moet worden maar ook niet echt vreemd. herkent iemand dit? kan iemand mij hierbij helpen? zou een test al aan kunnen geven of het wel of niet is? alvast bedankt voor de reacties!
Het klinkt allemaal erg hoopgevend, maar je lichaam kan gekke dingen met je doen. Je kunt echt zwanger zijn, of je kunt aan t ontpillen zijn, gewoon heel hard hopen of je kunt al last hebben van pms. Het is inderdaad te vroeg om te testen. Ook voor je eigen gemoedsrust zou ik wachten tot je nod. Succes!
ik ben al dik 1 jaar gestopt met de pil dus denk dat het geen ontpillen is. heb me ook nog nooit zo gevoeld in die tijd. (we zijn al 1 jaar bezig maar mijn man vaart dus is niet veel thuis) wel 1 keer hele zere borsten maar dat was een paar dagen misschien zat dat wel tussen mijn oren ik weet het niet.
Nou, goed... ontpillen zal t niet zijn dan... Mijn punt is meer: al heb je nog zoveel symptomen, je weet pas iets als je getest hebt. En een week wachten is lang, ik weet t... Sterkte!
ja dat is zo ik denk ik gewoon mijn verstand op nul moet zetten en moet afwachten of ik ongesteld wordt ik weet het anders ook niet
Dat van die puistjes herken ik....................had ik ook toen ik zwanger was! Hoop dat het voor jou ook zo mag zijn. Succes met afwachten nog even.
Hoi ik heb ook last van puistjes ( kleine buldjes in gezicht en op rug) heb ook sinds deze week krampjes in mijn buik en ik kan ook niet zo goed naar de wc moet wel veel plassen. ik moet deze week ongesteld worden vrijdag is de dag van mijn langste cyclus. ik heb deze krampjes al vanaf dinsdag middag. ik wacht tot zaterdag en dan gooi ik er een testje tegenaan! ik denk dat, dat misschien ook het beste voor jou is! alleen dat wachten he! ik weet het 'zucht'
Als je donderdag nog niet ongi bent geworden, zou ik er even een testje tegen aan gooien. Dat met die bultjes op het tepelhof heb ik ook. Suc6 met afwachten en testen! Liefs Denise
Hallo, Ik herken de 'symptomen' Ik moet daarbij ook erg veel naar de WC. Ik heb alleen een stom probleem. Ik ken mijn cyclus niet. Ik ben nu vanaf september zonder de pil, maar ben vergeten mijn cyclus te 'noteren' / 'berekenen'. Ik ga volgende week testen... Ik vind het heel erg spannend, want het wordt ons eerste kindje. Als het zo is.... Wachten is zo lang [GROM] JedidJah PS: er staat wel een leuke banner onder mijn naam, maar dat was en grote schatting
Oh... dat heb ik ook gehad! 1 dag voor NOD heel vaag streepje. 1 dag na NOD positieve test, maar een uur later werd ik ongesteld. 4 dagen later was de test negatief... :s Ik hoop dat het bij jou anders is! Het kan een onttrekkingsbloeding ofzo zijn, volgens mij. Ik heb het iig vaker gelezen dat vrouwen een bloeding kunnen hebben, ook al zijn ze zwanger. Succes ermee!