Morgen is het 5 wkn geleden dat ik bevallen ben. Na de bevalling 3 wkn gevloeid. Ik geef geen borstvoeding Vorig weekend had ik het idee dat mijn eisprong eraan kwam, gisteren ook vruchtbaar slijm. Maar vanmorgen opeens weer bloedverlies, wat lijkt op een beginnende menstruatie. Nog niet helder rood, meer bruin. Vind het best vlot, want als het mijn menstruatie wel is was ik 3 wkn na de bevalling alweer vruchtbaar, of is mijn lijf nog van slag?
Ik was 6 weken na de bevalling ongesteld. Dus kan goed hoor. Hou d'r rekening mee dat het een heftige ongesteldheid is! Ik bloede meer dan na m'n bevalling. Kraamverband maar uit de kast gepakt die ik nog over had! Ik geef geen borstvoeding overigens.
Ik werd 6 weken na de bevalling ongesteld en had meteen een mooie cyclus te pakken. Beter dan daarvoor zelfs. Het was wel wat heftiger de eerste keer en het deed de eerste paar keren ook meer pijn.
ik ook al na 5/6 weken weer, na alle 3 de bevallingen. En dan was ik dus net een week van het vloeien af ofzo. Ik vloek trouwens nooit mn eisprong die geen idee of ik ook al een eisprong had.
Het zet nog niet echt door. Blijft alleen wat bruin donker rood bij afvegen. Nu al 3 dgn, normaal is mijn menstruatie 4-5 dgn
Ik gaf borstvoeding na mijn laatste bevalling en werd ook na 5 weken weer voor het eerst ongesteld en daarna ook gelijk heel regelmatig elke 4 weken.
Ik was na 6 weken weer ongesteld, heb toen bijna 4 weken gevloeid. Nu 3 weekjes later weer ongesteld. Mijn lijf is nog een beetje van slag denk ik.
Heb ik ook bij alledrie gehad. Zo'n vijf/zes weken na de bevalling al 😑 Bleh balen, maar het kan..
Het kan heel goed nog wat nabloeden / oud bloed zijn van de bevalling, maar ik zou er rekening mee houden dat je dus wel vruchtbaar bent en het misschien een lichte menstruatie is? Ik was met 8 weken weer ongesteld.