het resultaat tot nu toe hihi ( hoe bedoel je ik heb niks te doen hihihi) Ik ben hier omdat ik heel graag wou emigreren naar het land waar de mooiste palmbomen staan. Ik verlang naar een lekker wit zoet wijntje die ik dan weggooi in een grote glas. Samen meteen goede vriend doen we leuke spelletjes. Wie van ons zal het spelletje winnen en steekt zijn vinger in zijn glas om er een ijsklont uit te peuteren en vervolgens een dansje doet op het witte tapijt bij de openhaard die nog lekker warm brand . ojee en nu gaat een een hard geluid door het toetertje die we net hebben. het maakt een hels kabaal wat mijn kindjes niet leuk vinden, maar daar weet ik vinden, Dus ik vraag of het snel stil kan zijn met het lawaai, en dat gebeurtgelukkig ook. Nu kan mijn kindje weer rustig slapen en... lekker verder mooie dromen hebben... Plotseling komt een man binnen,Die vraagt of hij mag schreeuwen, maar de baby krijst zo hard dat de man spontaan in zijn broek schijt en zich heel erg schaamt ,,,De schijt was zo vies dat de baby er bijna van moest overgeven , maar hij kijkt wel uit! En gaat weg kruipen en laat mama alleen met de schijt. Dus zat mama in de stank Wat verveld nu! Toen moest de kabouter in de tuin met een hele grote schep hinkelend weg zien te komen ...hij vluchtte snel weg naar het afdakje bij de kerk alwaar de pater stond te praten met de buurvrouw welke in bed lag met sinterklaas ,terwijl de pieten ertussen lagen, en hun ogen uitkeken terwijl sinterklaas langzaam zijn kleren uit en wat hing daar? een... marsepeinen staaf met ballen van chocola. Buiten roept de enge piet naar de grote dikke schimmel van sinterklaas: Hé die is vies he, en nu moeten we hem eerst gaan verschonen tot dat hij een blinkende marsepijn staaf heeft ....piet ,hoor je me? Ik denk dat je een pepernoot in je linker of rechter neusgat aan het snuiven bent, ik vind dat gewoon lekker, jij.. ook een pepernootje of toch liever een schuimpje, hoe krijg ik nu dat grote vieze stuk banketstaaf in mijn grote neus. Piet wil je even eraan gaan hangen dan ga ik naar achteren hangen zodat we geen takelwagen nodig hebben om dat lange ding eruit te halen. Weet je trouwens wat Sinterklaas tegen de Kerstman vertelde? toen ik in het donker door het bos liep zag ik de paashaas met een Groot pakketje met een tikkend klokje. Niemand wist dat er een grote wekker in zit die heel gevaarlijk is omdat hij ieder moment kon aflopen. En wat er dan zougaan gebeuren bleef voor Piet een groot raadsel. Oh wat heeft Piet ineens honger gekregen en daarbij ook dorst. De paashaas liep nog steeds niks uit te maken wat er in brand was gevlogen. Oh BRAND riep Piet bel 112 nu direct! Wat was er nou gebeurd, het tikkende pakketje tikte niet meer. Het was nu juist gaan gillen! Wat een gedoe! Ik val bijna om van dat harde gegil. Gelukkig had het vriendinnetje van de paashaas 112 gebeld en kwam alles goed! De volgende dag bedacht ie zich ineens dat hij zijn lippenstift niet niet had opgedaan maar opgegeten en toen was er paniek want zijn hele lichaam werd paars,wit met gele stippen en zijn haar viel uit op alle plaatsen behalve op zijn geslachtsdeel. Zijn vriendinnetje moest erg hard huilen want ze hield zo enorm van zijn wilde krullen, dus moet hij een berenpak gaan lenen bij berend botje. Hopelijk kan hij met een geleend vachtje zijn snor weer tevoorschijn toveren. Ook dacht hij dat hij een stukje vacht op zijn rechter been zag terugkomen, of misschien zag hij het verkeerd en was het niet zijn rechterbeen, maar was het op zijn linkerbeen maar toen dacht hij aan haartransplantatie en hij ging naar de chirurg voor de ingreep die werkelijk totaal niet vergoed werd door de verzekering nu zat hij dus met de gebakken peren. Het is bijna niet te bevatten hoe erg hij dit nu voor zichzelf heeft gemaakt. Hij vond ze best lekker zo harig met dank aan de kapper die altijd krulletjes in draaide. Misschien is het tijd om eens dredlocks te maken en misschien er een rood accent doorheen te doen. Toch twijfeld hij nog tussen coupsolei en dat permanentje. Hij gaat nu de binnenhuisarcitect raadplegen voor het plan van aanpak. Zo'n grote beslissing wilde hij echt niet alleen nemen. Hulp was hard nodig. Maar de postbode Standaard Re: 5 woorden verhaal kwam opeens met een spannend pakketje dat eigenlijk voor de buurman was. Zou hij het openmaken om te kijken wat er in zit? Hij doet het toch maar niet want hij is een beetje bang.... Als zijn vrouw erachter komt dat hij dan nooit meer bruinebonenschotel te eten krijgt want daarvan gaat hij heel hard zingen! Vanavond heeft zijn vrouw hem opgegeven voor een talentenjacht ...maar hij heeft nog geen lunchpakket. Wie zal ik eens gaan opeten dacht hij. Hij pakt de eerste de beste postbode die hij tegen het raam drukt. Heb jij een Dubbel belegde boterham met pindakaas.... of zal ik anders je hele broodtrommel opeten? Haha, ik bedacht me ineens dat hij helemaal geen trek heeft in slappe broodjes. Geef mij maar een dik belegd stokbrood en een groot glas met lekkere ice tea. Heerlijk zeg! Maar helaas, de postbode kon hem wel iets aandoen! Pas op daar heb je de grote sukkel die in zijn blote kont de paashaas in zijn billen kneep! Dit moet echt doorgaan. Zulke lekkere billen kan je niet onberoerd laten. Toch trokken een stel andere billen zijn aandacht. Hij was zijn kont vergeten te scheren. Waarom had hij zijn scheermesje niet vervangen? Met zo'n bot ding kan je geen kip kaal scheren. Het wordt dan bloederig en een vies rommeltje op die gevoelige plek. Die heggeschaar daar, die kan ik misschien gebruiken voor mijn neusharen dacht hij. Maar dan wel heel voorzichtig te werk gaan. Voordat alle lange neusharen opeens verdwenen tussen de spijker in het gras. Misschien is er ook wel een wonder geschied. Hij pakt uit zijn geheime jaszak zijn waterpistool. Haaaa ik heb veel water erin! Ik ga mijn neus eens flink uitspuiten!! Ik ga eens lekker al die dikke bullen uit mijn neus opeten en dan spuit ik vervolgens de sneeuwpop zijn muts eraf! Wat heeft de sneeuwpop een gek hoofd met die winterpeen. Die ga ik schillen en koken voor mijn Hutspot, en daarbij een heerlijke rookworst. Dat lunchpakket hoef ik dus niet meer. Die geef ik weg aan het goede en leerzame kerstmannen school waar Dikke oude mannen hun eigen spullen moeten pakken, en ook hutspot moeten maken. Daarom geef ik mijn lunchpakket weg. Morgen naar de supermarkt voor de ingrediënten en dan aan het koken maar, lekker samen met mijn eigen lieve mooie kleine Pannetjes, dat wordt vanavond echt smullen. en daarna ga ik naar de kerstmarkt waar hijlekker eens uit zijn dak kan gaan op die swingende kerstman met zijn elfjes. Toch vraag ik me dan af waar je mee bezig bent Maar op een mooie dag, mag je best swingen. Ook jij mag best eens uit gaan stappen hoor. Swingen is je lust en je leven Maar vandaag vind ik het leuker dan anders. Want nu ligt er buiten vieze natte sneeuw, waar we lekker in kunnen rollen. Allemaal blubberige drab ...zie je het al voor je? Kletsnat en vies word je er van maar dat is juist lekker! Daarna ook nog lekker door de modder rollen, dat is goed voor mijn eczeem. Wat een troep is het hier op de vloer. Wie heeft dat gedaan? het kleine biggetje beefde erg want hij zag dat eczeem alleen maar erger is gworden door dit winterse weer ,hoe kan dat toch? verklaar dat maar eens. waarschijnlijk komt het morgen vroeg ergens ,ga je vergrootglas maar pakken dan zie je het snel en wil je zo snel mogelijk naar de eerst volgende kerk lopen Om daar met heel veelherrie daar aan te kloppen en te vragen om suiker ...als ze geen suiker hebben heb je pech. Dan moet je maar naar de moskee en vraag het daar. Misschien raak je wel bekeerd.. of kom je er achter dat het helemaal niks voor jou is, waardoor je vervolgens helemaal de weg kwijt raakt om