5 x licht positief 1 keer negatief en NU?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ninetje, Aug 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    nou goed nieuws...

ze heeft zojuist een digitale test van clearblue gedaan

ZWANGER!

Dus die test in het ziekenhuis zal wel niet goed geweest zijn lijkt me...

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Ik heb haar het advies gegeven morgen met die test in handen naar die internist te bellen en daarmee gelijk een bloedtest te eisen...

Alhoewel hier geen twijfel meer over mogelijk is...

Ze heeft de text staan zwanger...en heeft dus niet de strip afgelezen...

Joepieeeeeeeeeeeeee

3. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    die urine tests zijn ongeveer t zelfde als wat ze gebruikt heeft. Dus als die negatief aangeeft, is die niet zo gevoelig. Je krijgt geen positieve uitslag op een zwangerschapstest puur omdat je t wilt.
    Dus naar de ha en leg t daar voor. Die zal vast bevestigen dat ze zwanger is.

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Nou die bloedtest is echt overbodig hoor, ze is gewoon super zwanger !!! Wat ik al dacht met dat plusje bij CB.
    Nu niet te boos maken om de internist want dat is slecht voor de beeb.

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Er is een mogelijke verklaring voor de negatieve test in het ziekenhuis. Meestal gebruiken ze in ziekenhuizen stripjes van Predictor en die tekent altijd heel laat, heeft heel veel hcg nodig. Enkel een bloedtest kan uitsluitsel geven.

Liefs

Kirby

6. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    Ninetje.................................. leuk voor der zeg...wel een spanning erom heen zeg...maar niet voor niks gelukkig.......
    En nu jij ook zaterdag of de 5e en dan lekker mer elkaar keuvelen en babbalen en genieten van zwanger zijn...............toch :) :p

7. MJB

MJB Lid

Aug 23, 2006
    25
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi allemaal

Het is overigens onzin dat een bloedtest lang zou duren.
    Ik heb zelf suiker en heb niet lang geleden een bloedtest gehad omdat ik een aantal weken niet ongesteld ben geweest. Ik kon dezelfde dag nog in het ziekenhuis bloed laten prikken en ze zouden de volgende dag al kunnen zien of het raak zou zijn.

Dus ik vind het een beetje onzinnig van die internist om te zeggen dat het te lang duurt, het gaat er toch om dat je duidelijkheid krijgt en met een bloedtest is dat duidelijker te zien dan met een urine test.

Groetjes MJB

8. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoeraaaa!!! Gefeliciteerd voor je vriendin! :p :p

Wat een verhaal zeg. Word je toch gestoord van...ga je nog twijfelen ook door die lui. En die plus was al zo duidelijk te zien.

Maar goed, ze is zwanger!!!!

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Jeetje meis,...dat is ook wat!!! Maareeehhh...ik zie echt wel een plussie hoor!!!! :D
    Feliciteer haar maar van me... :D

10. Marit36

Marit36 Actief lid

Aug 21, 2006
    262
    0
    0
    ik hoorde ook al dat er in bepaalde medicijnen ook een soort hcg stofje kan zitten, welke?, dat weet ik niet :( .. Liefs Marit

Share This Page