5 zwangeren om me heen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door olga, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja het is soms zo oneerlijk.
    Wij waren de eerste die begonnen aan kindjes en hups een voor een komen ze voorbij met dikke buiken.

En idd overal dames die maar lopen te pronken met hun dikke buik, terwijl ik dan net weer een mk gehad had.

Het leven is oneerlijk!
    Dus Olga( en anderen) ik weet precies wat jullie voelen.

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Jeetje meiden,
    Ik moest effe flink bij lezen weer. Wat een frustraties allemaal...
    Ik heb al regelmatig soortgelijke topics gezien, maar ja, het blijft actueel he?
    Ik heb niet voor iedereen een woordje, maar leef wel met jullie allemaal mee. En als ik nu weer een buik voorbij zie gaan, dan denk ik waarschijnlijk eerst aan jullie en weet ik dat ik niet de enige ben.

Sorry AntoniaH, je bent dan inderdaad al wel een tijdje aan het 'ont-spiralen' geweest voor je nu serieus bezig bent.

Bengel en Patje ik zie dat jullie aan het eind van de cyclus zijn, dus hoop dat jullie niet ongie worden.

Ha, ha, SandraK, misschien niet zo veel zwangeren om je heen, maar al wel de frustraties van een puberzoon. Dat is ook niet altijd makkelijk.

Lot, ik kan me voorstellen dat je dan echt even een paar keer moet slikken. Jij bent al 11 rondes aan de gang en een ander vind drie veel te lang. Maar goed aan de andere kant weet je stiekem zelf ook dat elke ronde er een te veel is, zelfs als je er maar 3 rondes over doet.

Janne, ik weet uit je topic dat je een paar hele lastige weken hebt gehad, maar dat je nu voorzichtig aan mag gaan glimlachen en geloven dat het goed komt... dus binnenkort loop jij gewoon te pronken met een buik oke. En dan mag je hem met recht enorm gaan showen hoor!

Allemaal het beste ermee, enne..... laten we even aan elkaar denken als we weer een buik zien.

Liefs Olga

3. carla 2028

carla 2028 Actief lid

27 jul 2006
    228
    0
    0
    kinderverzorgster
    ik begrijp je hlemaal maal, bij mij is het al niet veel anders, 2 stellen die nog maar heel even een relatie hebben de meiden zijn nog maar 18 jaar,
    gewoon niet opgelet en in 1 keer zwanger, nou dat steekt mij heel erg!!!!!
    waarom zij wel en wij niet?

groetjes

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi Carla, vervelend he.
    Ben je zelf al lang bezig dan?
    En 18 klinkt voor mij heel jong in de oren. Toen was ik er nog helemaal niet mee bezig, maar goed. Iedereen voelt zelf wanneer de tijd rijp is voor een kleine. De een sneller dan een ander.
    Ik ben blij dat ik al 8 jaar een relatie heb, al 5 jaar samenwoon en dat we samen eerst nog een heleboel reizen gemaakt hebben. Nu is het voor ons duidelijk dat we er aan toe zijn.
    Succes de komende tijd met 2 zwangere vriendinnen om je heen. Hoop dat je snel aan de beurt bent.
    Grotejes Olga

5. carla 2028

carla 2028 Actief lid

27 jul 2006
    228
    0
    0
    kinderverzorgster
    hoi olga,

(hele leuke naam zeg!!!)

wij zijn een half jaartje bezig, heb a.s ma weer m;n ei maar ben nu al bang dat bijv me man niet klaarkomt en zulke dingen snap je. maar daar moet je eigenlijk niet over denken, maar valt niet mee. want dan moet je weer een maand wachten voor de volgende ei.

groetjes. veel succes jij.

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ook hier herkenbaar.....
    tsja het zal wel aan de leeftijdsgroep 20 -35 liggen. dan is iedereen bezig gezinnetje stichtten.
    Mijn zus heeft al twee kindjes, net een half jaar geleden bevallen,
    mijn beste vriendinnen allebei half jaar geleden bevallen.
    Mijn directe collega half jaar geleden bevallen,
    twee andere collega's met zwangerschapsverlof.
    Mijn vaste masseuse 3 weken geleden bevallen.

Ik ben nu officieel de laatste in de vriendinnengroep. 3 meiden hebben al 2 kinderen, en zelfs het jongere broertje van een vriendin is vorige week vader geworden. grrr ik wil ook.

maar dan denk ik ook, wacht maar mijn tijd komt wel. :D
    Ik ben ook nog niet lang bezig, maar als je zoals nu bezig bent ermee zie je niks anders om je heen ;)

Dus Olga je hebt een hoop lotgenoten ;)

succes met zwanger worden

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi,
    Wat grappig Carla dat je mijn naam leuk vind. Misschien een ideetje vor als het zo ver is????? (Hi hi, grapje hoor)
    Maarre Carla, Is het weleens vaker gebeurt dan, dat je man niet klaarkomt door b.v de spanning? Als dat niet zo is, zou ik me maar nergens zorgen over maken en gewoon lekker van elkaar genieten en hopen dat door al die liefde je eitje bevrucht wordt. Ik moet dus altijd een hele ruime marge nemen voor wanneer mijn eitje er klaar voor is. Heb nu een vrij lange cyclus, maar we beginnen al wel vroeg met het serieuze klussen, want stel nou dat mijn cyclus opeens korter is? Dus ik moet zeggen dat we het hier best druk hebben....

Ik heb gisteren trouwens aan jullie alemaal gedacht hoor.....
    We waren bij een feestavond en daar waren dus ook drie zwangere vriendinnen van mij. Twee ervan zijn even ver en de ander heeft al een hele dikke buik. Dus je kunt je voorstellen waar er over gekletst werd.... En ik stond er maar bij en mee te praten en te doen of ik het allemaal zo leuk vond. Vind het voor hun natuurlijk ook geweldig hoor!

Angel Eyes ik ben ook de laatste in onze grote vriendengroep die nog niet zwanger is of al kinderen heeft. Er is nog wel een stel, maar die zijn nog niet zo lang samen, dus die tel ik stiekem niet mee.

Mijn zusje (23) is pas getrouwd en haar man is een stukje ouder als zij (32). Nu weet ik dat zij best graag jong kinderen zou willen krijgen. Ik heb geen idee of ze er voor bezig zijn hoor, maar ik zou het zo jammer vinden als ik als oudste niet voor het eerste kleinkind kan zorgen. Ik hoop dus echt dat wij eerder zwanger zijn dan zij. Gemeen he!

groetjes Olga

8. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Ow, meid, hoef je toch geen sorry te zeggen! Dat weet jij toch niet!

Big hug!

9. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ja Olga idd dat was even moeilijk..ook om ze te feliciteren terwijl ik met veel verdriet zat...
    Er hing een vlag buiten en iedere keer als ik naar mijn werk ging dan zag ik hem hangen..Ook hoorde ik hun baby erg veel huilen..Nu maar hopen dat het bij ons allemaal ook zo snel mogelijk raak is..

Liefs

10. carla 2028

carla 2028 Actief lid

27 jul 2006
    228
    0
    0
    kinderverzorgster
    hoi olga,

ik zal het in me achterhoofd houden je naam haha.
    maar ja dat is al 2x gebeurd dat hij dan niet klaarkomt. heel frustrerend, maar wat doe je er aan. vind het wel zielig ook voor hem, want hij doet zo zijn best gaat tot het uiterste.
    maar heb ik ook mijn zus is pas getrouwd en ben bang dat het bij haar wel lukt en bij mij niet. dat zou ik echt vreselijk vinden. ik gun het ze wel zeer zeker. maar ik eigenlijk liever eerder. (erg he van mij)

doei doei.

Deel Deze Pagina