vroege innesteling??

Discussion in 'Zwanger worden' started by debbie1983, Aug 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debbie1983

debbie1983 Actief lid

Apr 21, 2006
    294
    0
    0
    hoi dames

ik vroeg mij af zijn er hier meiden die tempen (of dat deden) waarbij een innestelings dip te zien was??? VOOR de 7 dagen na je ei??

dit is namelijk mijn geval.. ik weet dat een ei vaak innesteld tussen de 7 en 10 dagen. nu heb ik 23 juli een miskraam gehad (met 5.5 week) en dag 24 van mijn nieuwe cyclus mijn ei gehad.. dit kon ik zien aan mijn temp.. maar vandaag 4 dagen na mijn ei begin ik een klein beetje de zw-klachtjes te krijgen die ik ook had toen ik zwanger was.. zou dat nu al kunnen?? eigenlijk begon het zelfs op dag 3 na mijn ei.. ik heb een beetje een ongigevoel af en toe (heb ik nooit last van na mijn ei) veel plassen rugpijn en af en toe nog het een en ander (ik ben niet hondsmoe wat ik wel had toen ik zwanger was)

zou het kunnen komen doordat er misschien nog wat zw-hormonen aanwezig zijn in mijn lichaam dat ie denkt dat ik zwanger ben ofzo?? :confused: ik snap er niets van... nou in iedergeval mocht het toch blijken dat ik wel weer zwanger ben dan ben ik zo blij als een kind :D

jullie kunnen mijn templijst zien door te drukken op mijn link in mijn handtekening

alvast bedankt voor jullie reacties!!

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik kan je daar geen antwoord op geven omdat ik nog geen verstand van tempen heb.
    Maarre ...heeft iedereen bij een evt innesteling een ...DIP..in temperatuur??...daar ben ik wel benieuwd naar.

Mirre

3. debbie1983

debbie1983 Actief lid

Apr 21, 2006
    294
    0
    0
    soms wel maar niet altijd.. bij mij laatste miskraam kun je duidelijk zien dat op dat 10 een dip was .. er staa dag 12 maar ik denk dta ik mijn ei toen 2 dgaen later heb gehad kijk maar want toen had ik ook een dip... anders zou ik met een dag NA mijn ei klussen zwanger zijn geworden en dat denk ik niet dat dat het geval was...

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ehhhhh...een dag na je ei...kan je nog wel zwanger worden toch??
    (dacht dat ergens gelezen te hebben)

Share This Page