Eerste echo, 1 kloppend hartje en 1 niet

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Fleur86, 15 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur86

Fleur86 Lid

5 jan 2017
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Pfff vanochtend onze eerste echo gehad, wat enorm spannend was deze! Van te voren had ik al veel meer zenuwen dan bij onze eerste.
    De verloskundige zette de echo erop en ik zag direct dit is niet goed. Ze bleef zoeken en zoeken, maar kon geen hartje vinden. Bij het opmeten bleek het vruchtje gestopt te zijn met groeien met 7 weken.....de grond zakte onder mij vandaan.......wat een enorme klap en teleurstelling. Uiteindelijk toen ze bijna wilde stoppen met de echo, bekeek ze nog 1 keer de rest van de baarmoeder en in de hoek bleek toch nog 1 te zitten!! Met wel een kloppend hartje en de juiste grootte........wat kunnen emoties dan door elkaar lopen. Nu nog steeds. Super blij met een kloppend hartje, maar toch ook verdrietig en vooral nu enorme spanning.........zal de andere wel goed blijven gaan? Over twee weken weer een echo. Tijdens deze zwangerschap dacht ik al de hele tijd aan tweelingen, hadden we ook zeker super gevonden! Heb altijd gezegd dat ik graag een tweeling wilde......
    Maar nu, zijn er mensen die dit ook mee hebben gemaakt? De verloskundige zegt dat het vruchtje waarschijnlijk opgenomen wordt door mijn lichaam en ik hier niets van zal merken. Het was een eeneiige tweeling volgens haar.....
    Pfff de schrik zit er nog enorm in! Blijdschap is er ook zeker! Ben heel erg benieuwd naar andere verhalen.......

2. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Jeetje meis wat vervelend. Ik had ook 2 vruchtzakken en een hematoom in de baarmoeder. Bij mij overleefde 1 het ook niet. Inmiddels ben ik bijna 13 weken zwanger. Ik hoop dat je over 2 weken een mooie echo hebt en snap je verdriet heel goed.

Deel Deze Pagina