pffff gister veel bloedverlies gehad. Wat 1 minuut duurde en daarna was het afgelopen. Sindsdien verlies ik een heel klein beetje steeds. Gelijk naar de verloskundige geweest die op de echo buiten mijn baarmoeder nog een zwarte stip zag. Nu kan het dus zijn dat het bloed van die andere zwarte stip komt en dan is alles goed Maar het kan ook van mijn baarmoeder komen. En dan is het foute boel. Nu heeft ze de baarmoeder opgemeten en moet ik dinsdag (zolang er niets raars gebeurd) naar de VK. Zodat ze kan kijken of mijn baarmoeder gegroeid is. Want dan zou het dus goed zijn. Dit is echt erg een hele week wachten en niet weten wat de uitkomst is. Mijn gevoel zegt dat het gewoon niet goed zit. Maar heb geen pijn of zo. gelukkig hoef ik nog alleen het weekend nog maar te werken en heb ik dan vakantie. Ben zo blij als dit over is.
Jeetje wat spannend voor je meis! Ik duim heel hard dat het goed zit. Je hoeft je gevoel ook niet helemaal te vertrouwen (het kan net zo goed je angst zijn). Succes voor jullie allebei!
Daar hebben ze niet naar gekeken. omdat ze vermoedden dat ik zelfs nog minder dan 7 weken ben. Ik hoorde net van mijn moeder dat zij het ook had toen ze zwanger was van mij. toch nog een klein lichtpuntje
hee meis, hoe voel je je vandaag? ben je al meer gerustgesteld en is het bloeden gestopt? duim voor je... iris
tot nu toe heb ik gelukkig alleen wat druppels oud bloed verloren. voel me verder goed. behalve misselijk, moe en rugpijn maar ach dat hoort erbij. dus ik moet zeggen dat ik iets meer goede moed heb. maar nog steeds bang voor dinsdag
dank jullie wel om een uur moet ik er zijn. Kan helaas niet meteen melden of het goed is gegaan want ben pas laat thuis. maar zal het zo snel mogelijk melden. ik hoop echt dat het goed gaat. ben zo bang dat ze met een slechte mededeling komt
nou het is met een sisser afgelopen. Dat ze vorige keer niets zag in de baarmoeder is omdat ik nog te kort zwanger was. ik blijk nog maar 6 weken te zijn ipv 8. We hebben wel het hartje zien kloppen al. en die tweede stip zit er nog steeds dat is echt oud bloed zei ze. dus dat komt er nog uit. maar ondanks dit goede nieuws geeft het nog geen garantie. we zitten pas op de helft van onze 12 weken. alles kan nog gebeuren. maar voor nu zijn we gelukkig echt gerustgesteld. kon wel een gat in de lucht springen. Ik wens alle vrouwen die in dit schuitje zitten of hebben gezeten heel veel succes. zeker als het niet zo afloopt als het hoort. dikke knuffel.
Wat heerlijk voor je en we duimen gewoon dat het verder goed gaat! Ik ben morgen ook 8 weken (25e april) en het blijft even spannend tot 12 a 13 weken maarja. positief denken als het echt misgaat kunnen we dan verdrietig zijn.. Liefs en sterkte en succes voor iedereen