Wij weten dat wij weer een jongen krijgen en ik vind de namen uitzoeken erg lastig.dat hadden we met onze 2e al Nu heeft mijn man een naam ergens gehoord en wil graag jullie mening Tiamo Ik heb op mijn lijstje Elias Jesper Milan Moest aan Tiamo wel erg wennen maar hoe vaker ik het hoor hoe mooier ik het ga vinden... Deze naam koomt ook niet zo heel veel voor en dat vinden wij erg leuk!
Ik ken Tiamo alleen als merk van knuffelbeesten/speelgoed. En heb dus ook gelijk die associatie Verder vind ik van jouw lijstje Jesper en Milan eigenlijk het leukst vooral Jesper maar Elias vind ik mooier staan vanwege de terugkomende letters bij Jesper en Milan met Julian..
Ti amo betekent ik hou van je in het italiaans... daar denk ik meteen aan als ik 'Tiamo' lees! Ik vind jouw lijstje een stuk leuker! Jesper, Milan en Elias vind ik alledrie heel mooi, maar ik zou dan als eerste Milan af laten vallen omdat die naam momenteel zoooo populair is. Vind denk ik Jesper de leukste naam
Ik vind Jesper leuk, Elias ook wel maar die naam klinkt zo gelovig, daarom zou hij voor mij afvallen. Tiamo vind ik echt niks, het betekent inderdaad ik hou van je in het italiaans. Ik vind het een beetje een ordi naam.
Tiamo vind ik heel mooi! Vind Milan een populaire naam en denk altijd aan een chineesje (sorry!) Jesper vind ik ook een hele leuke naam maar met Julian zo'n hoog jut&jul gehalte.. Elias denk ik aan dat kinderfilmpje met dat bootje maar vind dit ook heel mooi passen bij Julian! Julian & elias..
wel leuk speelgoed hoor Tiamo BV - Kinderspeelgoed oa. tiamo collection, nijntje, woezel en pip, knuffels Over Tiamo
Tiamo zou ik nooit doen. Ik moest ook aan 't speelgoed en 't italiaans ik hou van je denken. Dat is dan wel een mooie betekenis, maar zou daar zelf niet voor kiezen. Elias vind ik mooi bij julian passen! Wat vind je van Timo of Timon?
Ik vind Tiamo super, ondanks dat het ook een merk naam van speelgoed is! De andere namen zijn allemaal niet mijn smaak dus ik zou zeggen volg je man en ga voor Tiamo. Liefs ecl
Overal is wel een asociatie, bepaalde betekenis of rijmwoord bij of op te bedenken. Ik zou er zelf niet voor kiezen maar ik vind Tiamo wel bijzonder en ook best kunnen vooral als jullie het zelf allebei leuk/steeds leuker vinden. Ik vind Milan ook leuk, maar wel weer veel gewoner! Net als Jesper. Elias vind ik persoonlijk helemaal niet leuk.
Ik vind Elias de mooiste naam. Milan is een naam die je vaak hoort, dus daar zou ik persoonlijk niet voor kiezen. Jesper vind ik niet zo mooi, sorry. Tiamo vind ik nog niet eens zo verkeerd.
Bij Elias moet ik idd ook meteen aan het reddingsbootje denken.. Milan is erg populair, maar wel heel leuk. Tiamo.. hmmm..vind ik zelf iets minder.. Wat vind je van Tiago? Succes!
Leuk om al die verschillende meningen te lezen. Er is idd altijd bij bepaalde namen wel weer wat te bedenken waar je dat me assoceert... Maar gelukkig hebben we nog 20 weken en bij Julian wisten we het ook pas een week voordat hij geboren werd Ik vind timon ook wel leuk ,maar ons neefje heet al Simon haha Hebben jullie nog andere suggesties?
Benjamin? Tobias? Laurens? Fabian? Lijkt misschien te veel op Julian Darius? Ik vind Tiamo sowieso niet mooi, maar ik vind het ook totaal niet bij Julian passen. Jesper vind ik t leukst uit je lijstje.
Tiamo, wel leuk. Maar ik moet ook een beetje aan een hond denken die zo heet. Elias vind ik echt super!