Hallo allemaal Graag jullie mening Ik ben als ik nog zwanger ben nu 5 weken en 1 dag zwanger. Ik had donderdag een klein beetje bruin verlies vrijdadag beetje rood savonds en snachts en zaterdag veel bloedverlies. Geen krampen Vandaag heel weinig bloedverlies. Mijn gevoel zij gisteren al het is weg. Maar omdat het vandaag alweer zo weinig is en nog steeds klachten moe, hoofdpijn misselijk, zere borsten. Nu las ik ook dat je van hoesten bloedverlies kan krijgen maar zoveel? Ik hoest echt de longen uit mijn lijf. Wat denken jullie. Vk zei afwachten en 9 van de 10 is nu fout. Heeft een zwangerschapstest nu zin bedankt voor jullie reactie groetjes risss
Hai meid, onzeker zo zeg...ik ben inderdaad bang dat het niet goed zit, maar er kan ook een ader geknpat zijn. Ik had dat toen ik 11 weken zwanger was. Een hele boel bloed. Gelukkig zat het goed, zie banner. Maar je vraagt of een zwangerschapstest zin heeft, heb je dan nog niet getest? Als je al wel hebt getest en die was positief, dan heeft het nu weinig zin om te testen. HCG blijft lang in je bloed. Je kunt het proberen, als de streep veel lichter is geworden is er weinig hoop nog ben ik bang. Duimen voor het beste!
Had met overtijd 2 x test gedaan waren licht positief hoefde niet nog een test te doen Ik moest afwachten maar heb geen krampen gehad
Als je zo kort zwanger bent gaat de HCG vaak al rap uit je lichaam, dus tja, je zou met testen kunnen kijken of ze lichter worden. Voorlopig kun je verder niet veel doen geloof ik. Sterkte meid, hoop dat alle toch nog goed zit.
Bedankt voor het meedenken allemaal Gisteren een clear blue test gedaan en niet zwanger. Helaas toch een vroege miskraam. Gelijk duidelijk zo. Hopelijk volgende keer beter.. Hoop dat de volgende keer niet zo lang op zich laat wachten en natuurlijk positief blijft. groetjes risss