Iets wat nog niet genoemd is: als ze van koken houdt, iets van lekker/aparte (olijf)olie , of lekkere kruiden voor in de keuken. Ik heb dit ook gedaan toen mijn man 30 werd, vond het toen zo leuk om te doen. Had er toen ook een topic over geopend, zal eens kijken of ik die nog kan vinden, misschien staan er dingen in die je ook voor je moeder kan gebruiken.
Super bedankt voor je lijst! Mijn man wordt volgend jaar 40 dus ik heb je topic opgelagen op het werk dan kan ik rustig beginnen met verzamelen.
Wat een leuke ideetjes weer! Morgen ben ik vrij en ga dus op cadeautjes jacht! Ik begin er gewoon plezier in te krijgen haha. Ideeen zijn nog steeds van harte welkom hoor! @Coco..bedankt voor de link! Ik had het topic nog niet gezien maar er staan erg leuke dingen tussen.
Een leesbrilletje & anti-rimpelcreme voor de sarcastische ondertoon 50 snoephartjes Tekening door je kindje gemaakt Zelfgeschreven gedichtje of kaart met daarop de 50 dingen die haar de leukste moeder/oma maken Chocolade Zelfgebakken koekjes Superleuk idee trouwens!
Mascara, lippenstift, oogschaduw, dag of nacht creme, de ingrediènten van haar favoriete recept. Een vvv bon, een leuk truitje, washandjes, ik weet niet of ze rookt, anders sigaretten, of een asbak...
- Iets leuks om neer te zetten in huis (boedha of iets) - Koekjes (die je zelf bakt met dochter) - Bedank gedichtje (voor het oppassen) - Lekkere nootjes of kaas (voor bij de wijn) - Kookboekje - Puzzelboekje - Leesboek Ontzettend leuk idee trouwens
Ik heb dit ook gedaan voor mijn moeder. Erg leuk idee. En mijn moeder vond het ook leuk. Ik heb niet alles gelezen dus hier wat ideeën. Oorbellen Plantje Kaart Tasje Bodylotion maskertje Chocola Waxinelicht Houders met een zak waxinelichtjes Gezichtlotion met wattenschijfjes klein spiegeltje Nagellak. Potpouri met leuke schaal of kom Koffiekopje met leuke tekst. Vaas Ik had alle kado s in een leuke wasmand gedaan. Wat ook weer telde als 1kado. Succes