Hey meiden, Ik heb een tattoo op mijn arm zitten die ik graag wil laten verwijderen. Heeft iemand suggesties voor een bedrijf die dit goed kan? Op het internet wordt je dood gegooid met bedrijven, maar ik heb geen idee welke echt goed is. En gaat het heel erg zeer doen of valt het wel mee? en wat is uiteindelijk het resultaat. Wordt je huid weer mooi of blijf je altijd een litteken zien? Zelf ben ik woonachtig in Zuid Holland dus het zou fijn als er een goed bedrijf hier in de buurt zit, maar ik ben bereid om verder te kijken. Graag hoor ik wie er ervaringen mee heeft.
Tattoo Studio Schagen Ik heb hier mijn tattoo laten zetten en dat ik daar was zag ik dat hij ook beschikt over de nieuwste apparatuur voor het verwijderen van de tattoo's Het is ve weg maar je kan altijd eens informeren.
Ik heb er ook eens naar geinformeerd en het schijnt wel pijnlijk te zijn. Ze gaan het als ware afbranden, laag voor laag. Afhankelijk van de kleur van de tattoo ben je er wel even mee bezig. Je hebt meerdere sessies nodig en afhankelijk van hoe snel je huid hersteld. Je houdt er wel een litteken aan over en het schijnt ook erg prijzig te zijn...
Ik ben een paar jaar geleden begonnen met mijn tattoo weg te laten laseren. Ben 4x geweest en het doet ontzettend veel pijn Mijn tatto was bijna weg en toen werd ik zwanger. Voor het mooie zou ik nog 1/2x moeten gaan, maar zie heel erg tegen de pijn op. Ik ging trouwens naar breda (woon ook in zuid-holland) want die waren toendertijd de beste. Het Lasercentrum | Voor Haar & Tatoeage Verwijderen Edit: ik heb er trouwens geen litteken aan over gehouden
thanx voor het beantwoorden!!! De pijn heb ik er wel voor over. Ik heb hem 12 jaar geleden met mijn ex gezet. Volgend jaar ga ik trouwen en heb een super mooi strapless jurk gezien, maar ja die tattoo he tijd om een hoofdstuk af te sluiten dus.. Maar mag je hem niet weg laten halen als je zwanger bent?
oh dat wist ik echt niet...is het laseren dan slecht voor je baby? en wat voor invloed kan dat hebben dan? Ben nu niet meer zwanger maar willen toch wel weer snel een kindje mogen/kunnen verwelkomen
Door het laseren wordt de inkt komt de inkt los en gaat via je bloed je lichaam uit. Dan komen die afval stoffen ook bij je kindje.
@Xoxo heel erg bedankt dat wist ik helemaal niet..moet toegeven dat ik er ook niet zo over had gedacht Heb contact gehad met het Lasercentrum en ze gaan een offerte opsturen met informatie. Er zijn echt super veel goede referenties over hun..Ben benieuwd Nogmaals heel erg bedankt voor alle adviezen!!!!
Volgens mij is er ook speciale make up te koop om tatoeages te verbergen. Mocht je zwanger zijn kun je dat ook proberen voor je bruiloft.
dat is ook wel handig!!! dan begin ik gewoon aan het verwijderen en als we weer zwanger zijn kan ik het zo verbergen super bedankt!!!!