Dag allemaal! Ik heb vandaag boodschappen gedaan bij de AH, en kreeg 1 keer een AH Filmwekenbon. Die bon is een gratis tweede bioskaartje waard! Aangezien wij nooit naar de bios gaan, wil ik er graag iemand anders blij mee maken. Je kunt die AH Filmwekenbon dus inwisselen aan de kassa van de bioscoop, en krijgt in ruil daarvoor je tweede kaartje gratis. Ik heb er dus 1. Ik hoef er niets voor terug te hebben, de postzegel neem ik ook voor mijn eigen rekening. Degene die de AH Filmwekenbon wil, graag reageren via PB. De eerste die reageert, die krijgt de bon! Liefs xxx, Debby
Vandaag boodschappen gedaan, en weer 4 AH Filmwekenbonnen! Dus bij mij weer 4 in de aanbieding! Ik hoef er niks voor te hebben, ook de postzegel voor verzending neem ik voor eigen rekening! Liefhebbers reageren per PB! Liefs xxx, Debby
3 van de 4 AH Filmwekenbonnen zijn vergeven. @ Shaas: veel plezier ermee! Nu nog 1 bon in de aanbieding, wie interesse heeft reageren per PB! Liefs xxx, Debby
Mijn laatste bon is ook vergeven, ze zijn allemaal op. @ Annekulpe: veel plezier ermee! Ik meld me weer hier als ik weer AH Filmwekenbonnen heb! Liefs xxx, Debby
Haha ja het gaat vrij snel! Ik moet maandag weer naar AH dus zal kijken hoeveel bonnen ik dan weer krijg, en zal eens kijken of mijn moeder ook nog bonnen heeft. Er is ook nog iemand die per PB gereageerd heeft, toen waren mijn bonnen op, maar die persoon heeft dus de eerste keus. Als ik dan nog bonnen overheb, zal ik het in deze topic melden. Liefs xxx, Debby