Kortingcode H&M 9635 - 50% korting op 1 artikel (Niet op sale) geldig op 27 november 2011 , niet in combinatie met andere kortingscodes ( is geen persoonlijke code dus iedereen kan deze gebruiken )
Haha nou ik twijfelde wel tussen de grijze en de zwarte variant hahaha Het is hier de zwarte geworden ivm meer matchende kleding en schoenen
ik google altijd andere codes en die voer ik dan gewoon in. Soms werkt het en soms niet Nu volgens mij maar max 2 codes.
ik heb ook 2 bestellingen gedaan! bij je 2e bestelling pakt hij automatisch die 50% korting, alleen die 1304 pakt hij dan niet meer.
bedankt voor het delen van de code! net een leuke trui voor mn dochter en nog een lipglossetje erbij!
Ik heb het ook geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar. die 50% gaat er wel vanaf, maar als ik die code van de verzendkosten gebruik, dan wordt het totaal 10 euro om te betalen en dan geeft hij aan dat de minimale waarde 7 euro moet zijn
Heb de fout ondertussen al gezien..ik dacht dat code 2 was voor gratis verzendkosten, maar dit was dus 5 euro extra korting waardoor ik onder de 7 euro kwam. Achja....heb ik nu niets meer aan. * Had ook een leuke jas in mijn winkelwagen gedaan, toen ik wou gaan afrekenen was hij ineens uitverkocht. Wist geeneens dat als het in je winkelwagen staat, het nog uitverkocht kon worden