even zeuren....

Discussion in 'De lounge' started by Violet32, Jun 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Violet32

Violet32 Bekend lid

Feb 4, 2009
    677
    0
    0
    Zucht, ik moet ff mn ei kwijt hoor.
    Laat ik voorop stellen dat ik eigenlijk heel gelukkig ben maar ik moet gewoon ff zeure.
    Ik zit de hele dag alleen met mn zoontje(wat normaal altijd erg gezellig is) die nu net ff niks wilde en een nieuwslaapritme aan t zoeken is en dan mn hond ook een schat maar IK zou ook wel eens uitgelaten willen worden! als je begrijpt wat ik bedoel.
    En mn prakje voor mn neus hihi
    En iemand waar ik ff tegenaan kan zeiken(figuurlijk dan he;))maar iedereen zit in het buitenland zucht, gelukkig heb ik niet veel van die dagen maar pffff!
    Dus zeur ik hier maar ff
    Zo dat voelt alweer een stuk beter:D

2. suikerboon

suikerboon Bekend lid

Dec 30, 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    ik begrijp je volledig hoor.
    soms zou ik ook wel eens willen weggaan of eens willen zeuren tegen iemand. Je mag me altijd een pb sturen hoor als je een zeurbui voelt aankomen :)

3. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Daarom ga ik vanavond eens lekker opstap met een vriendin en even geen mama of huisvrouw zijn :D

Ik begrijp wat je bedoeld, zeg weleens tegen me zoontje: wat een heerlijk leven heb je toch!! Word rondgereden ,l gevoed, verschoond, vermaakt hihi:p Zou idd ook een dag eens niets willen doen en alles komt naar mij:)

Ach, t is voor een supergoed doel zeg ik er altijd gelijk achteraan :p
    Vanavond maar ff relaxen :)

4. Violet32

Violet32 Bekend lid

Feb 4, 2009
    677
    0
    0
    He , bedankt voor jullie reakties, heb net mn beste vriendin ff over de skype gesproken kan ik er weer ff tegen, snoopy veel plezier vanavond!
    En ja ff vrouw voelen is ook wel lekker ff tutten, hakken aan, en gaan!
    en suikerboon bedankt voor je steun!

5. piemie

piemie Fanatiek lid

Mar 28, 2009
    1,769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ohh ik snap je helemaal hoor, en zeuren mag best hoor. Ik heb ook wel eens zo'n bui, ik werk dan wel maar soms heb ik het zo druk met alles te plannen en regelen (huishouden,de kleine,werk)
    Aan de andere kant zou ik het niet anders willen (op het werk na)

Share This Page